5 Red Flags la care să fii atent înainte să spui DA la o colaborare

1. Cel cu care urmează să lucrezi vorbește nașpa despre competiția lui (care the irony are un business mai de succes decât el)

Ăsta e un red flag pe care l-am ignorat la un moment dat. Și a fost o mare greșeală.

Persoana cu care urma să colaborez din recomandare avea o părere foarte proastă despre competiție. Și nu rata ocazii să se ia de ei.

După ce am încheiat colaborarea cu persoana respectivă (și m-am ales cu un burnout mult mai rău decât după 5 ani de UMF cumulați)…

Am prins proiectul despre care zicea că e o prostie. Guess what, până și materialele lui gratuite erau mult mai useful decât mentoratul cu ea

Dacă din primul call îți dai seama că se ia nasol de competiție…ăsta nu e un semn bun.

2. Nici măcar nu știe că are competiție (aka ”eu sunt unic”)

Am avut un call în decembrie cu cineva care spunea că urmează să lanseze un curs unic pe piață.

„Despre ce va fi?” – o întreb chiar curioasă să văd o idee inovatoare.

„Despre antreprenoriat și management în afacere, dar și elemente de mindset”

Ce coincidență… chiar sunt abonată la cineva care vinde asta. Și are succes. Probabil pentru că știe că are competiție și se poate diferenția.

3. Vrea să-și facă un curs online, fără să fi avut experiența de lucru 1 la 1.

Dacă nu reușești să convingi o persoană să lucreze cu tine, ca să testezi ceea ce vrei să înveți în cursul tău…

Ce te face să crezi că vei putea să convingi sute de oameni?

Eu pot să scriu cel mai bun copy pentru cursul tău. Dar dacă nu ai rezultate deja obținute din lucru 1 la 1 cu metoda pe care o predai…tu nu ai credibilitate.

Mai ales acum că multe persoane fac cursuri online, credibilitatea e foarte importantă.

4. Nu cooperează când îi ceri detalii despre afacere

Dacă din primele interacțiuni vezi că trebuie să tragi de el cu zilele ca să scoți o informație…

Îți vei bate mult capul cu el. Și cel mai probabil îți va întoarce copy-ul de multe ori, zicând că nu e corect/nu e ceea ce voia.

5. Întârzie cel puțin 30 de minute, fără să anunțe

Suntem oameni și intervin lucruri. Dar dacă intervin, asta nu înseamnă că-ți bați joc de timpul omului.

Dacă vezi că întârzie la primul call cel puțin 30 de minute, fără niciun mesaj în care să anunțe să mutați ora…

Așteaptă-te să nu-ți respecte timpul pe durata colaborării.

De multe din ele îți poți da seama din primul call, dacă pui întrebările potrivite.

De obicei, tot la primul call clientul vorbește cel mai mult.

Asigură-te că ești atent la fiecare detaliu pe care îl comunică – de acolo îți vei da seama cum va fi colaborarea.

Dacă vrei să te abonezi la newsletterul meu zilnic, aici e link-ul: rebelwriter.ro

Înainte să te abonezi, ține cont de 3 chestii:

1. Newsletterul este doar pentru copywriteri, content writeri și storytellers.

2. Ai 7 zile la dispoziție să treci prin welcome sequence. O poți face acum pe loc, sau în următoarele 7 zile. Altfel you are out.

3. Ca să primești secvența de welcome, înainte de toate trebuie să-ți confirmi adresa de email.

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *