”Răspunde în 48 de ore”

Ieri m-am abonat la o listă de emails, ca să primesc un lead magnet – în scop de research. 

 

După ce am primit emailul, l-am citit și am văzut ceva de care nu m-am mai lovit până acum. 

 

La finalul emailului, îți cere un reply în 48 de ore, în care să te introduci și să spui ce te-a atras la domeniul respectiv.  

 

Atât. ”Ai la dispoziție 48 de ore să răspunzi.”  

 

Altfel ce? A fost prima întrebare care mi-a trecut prin minte. Ce se întâmplă dacă nu răspund în 48 de ore, ignori reply-ul? 

 

Trimiți jandarmii peste mine în casă? Pui la cap un plan de acțiune să-mi răpești pisicile? 

 

De ce să nu răspund în 49 de ore? 🤔 

 

Okay, jokes aside. 

 

Înțeleg că în marketing te lovești des de informația ”pune un deadline pt scarcity, altfel omul nu face acțiunea dorită”.  

 

Doar că… ar cam trebui să ai un motiv pentru care ceri acel reply în 48 de ore. Un motiv pentru abonat, nu pentru tine ca sender :))  

 

Poate oferi ceva bonus la schimb pentru reply.  

 

Bonus care expiră în 48 de ore, pentru că vrei să răsplătești oamenii care și-au rupt 5 minute din ziua lor să-ți scrie. Mai ales că în email vorbea și de faptul că timpul e o resursă valoroasă – arată că-i respecți timpul. 

 

Poate îi trimiți încă o resursă gratuită, creată special pentru cei ce trimit reply în primele 48 de ore. 

 

Sau poate te oferi să-i răspunzi la o întrebare legată de domeniu, ca un fel de ajutor gratuit de bun venit în comunitate. 

 

Dacă vrei să bagi un deadline pentru primul reply, măcar dă un motiv pentru asta.  

 

Dacă nu ții să-ți răspundă în 48 de ore, scrie emailuri bune, care conving oamenii să-ți trimită reply-uri fără să le ceri.  

 

În cazul de aici, îmi dau seama e cineva nou pe email marketing și copy.  

 

De asta o să-i trimit sugestia asta cu privire la deadline-ul de 48 de ore.  

 

Fie să adauge un bonus valabil 48 de ore ca să convingă omul să acționeze, fie să ceară un reply scurt basic (”da” de ex.), fie să se ofere să răspundă la o întrebare specifică în schimbul introducerii, fie să scoată partea aceea.  

 

Lăsat așa, nu are sens – e scarcity de dragul scarcity-ului. 

 

Dacă ai nevoie de ajutor pe partea de copy ca să rezolvi anumite probleme de pe proiectul tău, mă găsești aici: 

 

https://361va7hc15p.typeform.com/consultanta  

 

Elena Petriuc 

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *