Principalul motiv pentru care cumpărăm majoritatea lucrurilor

Îmi place ca atunci când merg în hike-uri să iau din acea zonă câte un con de brad drept amintire. 

 

Ca un fel de suvenir. 

 

Dar azi dimineață am aflat că există și magazine online, care vând conuri de brad naturale.  

 

Efectiv conuri de brad normale, pe care le găsești pe jos în orice pădure cu conifere sau pe munte, împachetate într-o pungă. 

 

And I was like: 

 

De ce ai da vreo 20 lei pe niște conuri de brad + taxa de transport? 

 

Nu mai degrabă mergi tu pe munte, te bucuri de aerul fresh și în plimbare găsești niște conuri de brad? 

 

În cazul meu asta e varianta cea mai faină. 

 

Însă pentru unii comoditatea e mai bună. Poate vor chestiuțe de genul, dar nu vor să depună efortul să le caute ei.  

 

Comoditatea de fapt este unul dintre motivele pentru care cumpărăm multe alte chestii.  

 

E mai simplu să cumperi lapte de la magazin decât să mulgi vaca și după să-l fierbi.  

 

E mai simplu să iei cookies din magazin decât să-i faci tu. 

 

E mai simplu să comanzi mâncare decât să gătești, mai ales când ai un program haotic. 

 

E mai simplu pentru un antreprenor să apeleze la un copywriter să-i facă textele, decât să învețe el să le facă. Sau să lucreze cu un strateg, decât să gândească și să facă el toate funnelurile de vânzare.  

 

Iar dacă îți permiți, alegi comoditatea. 

 

Dacă nu, muncești până când îți permiți asta. 

 

Dacă vrei să alegi comoditatea și să apelezi la ajutor pe un proiect de copy, în loc să cauți singur soluții și sfaturi prin mai multe surse, mă găsești aici: 

 

https://361va7hc15p.typeform.com/consultanta   

  

Elena Petriuc   

  

P.S. Asta e ziua 42 din provocarea de 100 de zile în care scriu emailuri derivate din cuvinte și expresii random. Expresia de azi a fost: conuri de brad 

  

Dacă participi și tu în provocare și vrei să folosești ”conuri de brad” într-un text cu un insight interesant, let me know cum ți s-a părut și cum a ieșit textul.  

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *