Primul lucru pe care îl poți face ca să ai un pitch foarte bun când îți vinzi serviciile de copy

Spoiler alert: nu e ceva tactică sexy și jmk.

Nu e ceva tactică magică.

O să sune super plictisitoooor.

Și o să sari din scaun scaun aruncând brațele în sus de disperare.

Ești gata să auzi despre ce e vorba?

(vezi că te-am avertizat că nu o să-ți placă)

E vorba de….*se aud tobele*

Research despre persoana la care trimiți pitch.

Practic devii un stalker și afli tot ce poți despre:

A. Persoană

Află în ce nișă activează și informează-te despre domeniul respectiv (dacă ai experiență cu acea nișă, e și mai bine).

Un trick care m-a ajutat mult până acum este să văd dacă avem cunoștințe comune, cu care am mai lucrat până acum.

Și când trimit pitch-ul către acea persoană, îi sugerez să vorbească și cu ei despre experiența lor cu mine.

B. Brandul lui

Caută aspecte care ar trebui îmbunătățite și oferă câteva direcții gratuite. Astfel, arăți că știi ce ai de făcut dacă veți lucra împreună.

Dacă vorbim strict de servicii de copy, îți dai seama de modul în care comunică și cum vinde: indirect sau mai agresiv. 

Pe lângă research-ul personalizat pentru persoana cu care vrei să lucrezi…

Asigură-te că adaugi și:

1. Portofoliu cu ce ai lucrat până acum. Dacă ai ceva strict pe nișa potențialului client, evidențiază asta.

2. Proof pentru tot ceea ce afirmi, în special dacă e vorba de rezultatele obținute pe proiectele tale (acolo unde clientul este ok cu asta – posibil să ai clienți care nu vor să facă venitul lor public).
3. Promite doar ceea ce ține de aria ta. Nu-ți asuma răspunderea pentru rezultate care au nevoie de ceva mai amplu decât ceea ce oferi tu.

There you have it!

Ține cont de aceste lucruri când faci un pitch bun și șansele să prinzi proiectul pe care ți-l dorești vor fi mult mai mari 😀

Dacă vrei să te abonezi la newsletterul meu zilnic, aici e link-ul: rebelwriter.ro

Înainte să te abonezi, ține cont de 3 chestii:

1. Newsletterul este doar pentru copywriteri, content writeri și storytellers.

2. Ai 7 zile la dispoziție să treci prin welcome sequence. O poți face acum pe loc, sau în următoarele 7 zile. Altfel you are out.

3. Ca să primești secvența de welcome, înainte de toate trebuie să-ți confirmi adresa de email.

 

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *