”Hey! Mâine îți trimit primul draft la sales page. Mai am de făcut formatarea și finisat ici-colo,” îi scriu unui client, ca să-l anunț care-i stadiul de lucru.
”Super, chiar voiam sa iti scriu ieri. Ma gandeam sa scrii tu si textele pentru reclame, ca tot faci researchul, tot aloci timp studiului materialelor. Asta daca vrei si daca oferi serviciul asta,” îmi răspunde clientul.
Și răspunsul lui mi-a amintit de una dintre regulile de bază în marketing, pe care sigur ai auzit-o măcar o dată:
E mai ușor să vinzi unui client existent decât unui client nou.
Dacă a lucrat cu tine, și-a făcut o idee de cum scrii și deja e mulțumit de cum interacționați, e mult mai simplu să-i vinzi alt serviciu legat de copy pentru că are deja încredere în tine.
I-ai dovedit că ”e ce trebuie”.
Cu un client nou, primele luni sunt de probă pentru amândoi.
Clientul să vadă că mergi în direcția bună cu mesajele și să capete încredere să te lase pe tine să preiei partea asta, fără să fie nevoit să verifice fiecare virgulă.
Iar tu să vezi dacă poți lucra cu acel client.
Dacă vezi că e o colaborare faină, ar fi păcat să nu lucrezi cu acel client și mai departe. Mai ales că majoritatea afacerilor au nevoie constant de texte.
E un win-win de ambele părți.
Deja ai depus efortul inițial să legi o colaborare faină.
Ce rămâne de făcut este fie să-i propui tu să te ocupi și de altceva, fie, ca în cazul de mai sus, va veni clientul spre tine să-ți propună.
Dacă ai nevoie de ajutor pe partea de copy ca să rezolvi anumite probleme de pe proiectul tău, mă găsești aici:
https://361va7hc15p.typeform.com/consultanta
Elena Petriuc