Astăzi trebuie să mulțumesc oficial algoritmului de la FB, care parcă ține cu minte când caut idei de texte.
Intru pe FB să caut o idee de email și o reclamă îmi atrage atenția, ca și cum am invocat-o. Parcă știa că o caut.
Începe așa:
🚀Cum imi deschid cafeneaua? Ce strategie folosesc?🚀
🤔O întrebare pe care sigur ți-ai pus-o la un moment dat!
Hmmmm…
Hmmmmmmmm….
Dar cum a știut autorul că eu vreau să-mi deschid o cafenea? În fiecare seară nu pot dormi pentru că nu știu cum.
De mic copil mă bântuie întrebarea asta existențială: ce strategie îmi trebuie ca să deschid o cafenea?
Nu știu despre tine, dar eu personal nu m-am întrebat asta până acum. Nu e o întrebare pe care ”sigur” mi-am pus-o la un moment dat.
În cazul de față, după restul textului, se vedea că era scris cu AI.
Dar am mai văzut genul ăsta de texte. Și eu am folosit o direcție similară la unii clienți ca să filtrez oamenii din mesaj.
Doar că e un pic tricky:
Dacă reclama e pentru public rece sau persoane care nu au auzit de persoana respectivă, aș reformula.
Din cum e scris acum, presupune că e ceva comun ca oamenii să se întrebe ce strategie să folosească să-și deschidă o cafenea. Și mi-e greu să cred că e ceva ce se întreabă 90% din români măcar o dată în viață.
Dacă vrei să folosești ceva similar în reclame ca să filtrezi oamenii din audiența broad, cel mai simplu mod prin care o poți face e: ”Dacă ești pasionat de cafea și ți-ar plăcea să-ți deschizi o cafenea…”
Reușești să faci același lucru, să filtrezi puțin oamenii prin mesaj.
Sună mai realist și nu presupui că ”ce strategie folosesc să-mi deschid o cafenea” este o întrebare esențială, crucială și relevantă pentru oameni.
Dacă ai nevoie de ajutor pe partea de copy ca să rezolvi anumite probleme de pe proiectul tău, mă găsești aici:
https://361va7hc15p.typeform.com/consultanta
Elena Petriuc