O întrebare esențială, crucială și relevantă

Astăzi trebuie să mulțumesc oficial algoritmului de la FB, care parcă ține cu minte când caut idei de texte. 

 

Intru pe FB să caut o idee de email și o reclamă îmi atrage atenția, ca și cum am invocat-o. Parcă știa că o caut. 

 

Începe așa: 

 

🚀Cum imi deschid cafeneaua? Ce strategie folosesc?🚀 

 

🤔O întrebare pe care sigur ți-ai pus-o la un moment dat!  

 

Hmmmm… 

Hmmmmmmmm…. 

Dar cum a știut autorul că eu vreau să-mi deschid o cafenea? În fiecare seară nu pot dormi pentru că nu știu cum.  

 

De mic copil mă bântuie întrebarea asta existențială: ce strategie îmi trebuie ca să deschid o cafenea? 

 

Nu știu despre tine, dar eu personal nu m-am întrebat asta până acum. Nu e o întrebare pe care ”sigur” mi-am pus-o la un moment dat. 

 

În cazul de față, după restul textului, se vedea că era scris cu AI.  

 

Dar am mai văzut genul ăsta de texte. Și eu am folosit o direcție similară la unii clienți ca să filtrez oamenii din mesaj. 

 

Doar că e un pic tricky: 

 

Dacă reclama e pentru public rece sau persoane care nu au auzit de persoana respectivă, aș reformula.  

 

Din cum e scris acum, presupune că e ceva comun ca oamenii să se întrebe ce strategie să folosească să-și deschidă o cafenea. Și mi-e greu să cred că e ceva ce se întreabă 90% din români măcar o dată în viață. 

 

Dacă vrei să folosești ceva similar în reclame ca să filtrezi oamenii din audiența broad, cel mai simplu mod prin care o poți face e: ”Dacă ești pasionat de cafea și ți-ar plăcea să-ți deschizi o cafenea…”  

 

Reușești să faci același lucru, să filtrezi puțin oamenii prin mesaj.  

 

Sună mai realist și nu presupui că ”ce strategie folosesc să-mi deschid o cafenea” este o întrebare esențială, crucială și relevantă pentru oameni. 

 

Dacă ai nevoie de ajutor pe partea de copy ca să rezolvi anumite probleme de pe proiectul tău, mă găsești aici: 

 

https://361va7hc15p.typeform.com/consultanta  

 

Elena Petriuc 

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *