Mi-am stors creierii 2 ore pentru 5 cuvinte

Acum câteva zile, am avut de lucru la un tagline de 4-5 cuvinte pentru un serviciu nou al unui client.  

 

Am stat 2 ore să-mi storc creierii și au ieșit vreo 40 de variante. 

 

Am trimis clientului 23 dintre ele. 

 

Am ales una finală. 

 

Ieri, când vedeam tagline-ul pe niște bannere folosite ca fundal la apelurile de Zoom, mi-am amintit cât timp am stat și m-am jucat cu formulările ca să iasă versiunea asta. 

 

Deși, la prima vedere, e greu de crezut că îți ia atâta timp să legi 5 cuvinte. 

 

Mai mult decât să scrii un email. 

 

Sau 5 texte de reclame. 

 

Dar când ai o limită de cuvinte… atât de limitată, e mai greu să vii cu ceva bun decât dacă ar trebui să scrii alte texte. 

 

De asta nu mi se pare o logică prea bună să fii plătit pe numărul de cuvinte al materialului.  

 

Sau să lucrezi pe proiecte care îți impun să scrii texte de X cuvinte, iar dacă ești prea departe de limita aia, vii și umpli propozițiile cu lucruri inutile. 

 

Poate când vezi un număr mai mic de cuvinte, îți trece prin minte că parcă e prea puțin ce oferi și ai cerut un preț cam mare. 

 

Știu că și Constantin mai are reacția asta: ”Chiar te plătește atâta pentru un text așa scurt?!” 

 

Dar numărul de cuvinte nu-i atât de important.  

 

Nimănui nu-i pasă câte cuvinte are materialul, atâta timp cât își face treaba în final și se potrivește brandului. 

 

Dacă ai nevoie de ajutor sub formă de consultanță pe partea de copy sau sugestii de îmbunătățit o pagină de vânzare, mă găsești aici: 

 

https://361va7hc15p.typeform.com/consultanta  

 

Elena Petriuc 

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *