”Hmm… le-am găsit pe un site,” îmi zice Constantin, după ce l-am rugat să caute niște șervețele umede cu antiseptic pentru lăbuțe de pisici. ”Dar durează minim 13 zile să ajungă comanda.”
”Wut?!” aproape sar de pe canapea și vin lângă el, să văd cu ochii mei asta. ”Dar le fabrică pe loc? Le aduce din București în Iași pe bicicletă? De ce durează atâta?”
”Ia 10 zile procesarea comenzii… și minim 3 livrarea. Poate mai mult acum, cu Black Friday. Mai vrei să comandăm?”
”Nu, merci. Mă duc la farmacia veterinară, e mai rapid.”
Cu un preț aproape dublu, dar măcar pot să le am ziua următoare.
Ceea ce, în momentul de față, e un avantaj pentru care aș fi dispusă să plătesc în plus. Și care mi-a amintit de o frază, pe care am citit-o într-o carte acum ceva timp:
„You get what you don’t pay for.”
Lucru valabil și în colaborarea cu clienții.
Plătești mai puțin, dar te alegi cu un timp de așteptare mai mare decât ai vrea. Poate chiar replanifici campania din cauza asta.
Alegi prețul mai mic, dar primești un text cu care fie nu ești mulțumit, fie s-a tăiat din calitate (că așa a fost oferta), fie mai e de lucru până la versiunea finală, bună de folosit.
Mergi pe o opțiune mai ieftină, dar trebuie să explici o grămadă de lucruri pe care altă persoană cu servicii mai scumpe le știa deja.
Nu zic că asta se întâmplă de fiecare dată.
Ci sunt niște situații pe care le-am auzit de la o parte din clienți, înainte să lucrăm împreună.
Așa că, înainte să alegi strict după preț, gândește-te cât de mult te vor influența părțile pentru care NU plătești.
Dacă nu te deranjează dezavantajele, poți merge spre opțiunea mai ieftină. Mai ales dacă bugetul e mai mic.
Dar dacă vrei un rezultat final peste care nu trebuie să intervii prea mult, aici ar ajuta să cântărești bine avantajele și dezavantajele.
Dacă ai nevoie de ajutor sub formă de consultanță pe partea de copy sau sugestii de îmbunătățit o pagină de vânzare, mă găsești aici:
https://361va7hc15p.typeform.com/consultanta
Elena Petriuc