”Uite ce reclamă mișto!” îi zic lui Constantin, citind un ad pentru ceasuri din 1999, care sună așa:
You never actually own a Patek Philippe. You merely look after it for the next generation.
Aici ai poze cu reclama (imaginea completează foarte fain mesajul)
”Eh, e decentă…” Constantin ridică din umeri, cu un entuziasm la fel de mare ca atunci când află că sala e prea aglomerată.
Dar bine, el are o scuză să nu fie prea impresionat. Se ocupă mai mult de design decât de scris copy.
În schimb, pentru un copywriter poate fi un exemplu bun, la care poate apela când are de promovat produse relativ simple (cărți, accesorii, căni, produse personalizate etc). Și nu numai.
Reclama, în loc să vândă un simplu ceas, l-a cadrat ca o moștenire pasată de la tată la fiu, crescându-i valoarea emoțională.
Apoi a venit cu caracteristicile produsului.
Dar mesajul principal + poza… felicitări celor care au venit cu ideea 👏
Tehnica asta am folosit-o și eu într-o pagină de vânzare pentru o carte. Și în câteva emailuri pentru un jurnal promovat în SUA.
E utilă dacă:
1. Competiția e mare sau există multe alternative la produs
2. Vrei să încerci o abordare mai emoțională decât clasica ”beneficii + caracteristici”
3. Vrei să dai mai multă valoare produsului, ca atunci când audiența vede prețul să pară că e no-brainer
Asigură-te doar că folosești tehnica asta la produse care chiar se țin de cuvânt și livrează ce promit.
Dacă ai nevoie de ajutor sub formă de consultanță pe partea de copy sau sugestii de îmbunătățit o pagină de vânzare, mă găsești aici:
https://361va7hc15p.typeform.com/consultanta
Elena Petriuc