”Fac diabet doar când mă uit la cornetele alea glazurate cu ciocolată,” îi zic unei prietene și îi arăt spre un stander cu cornete din magazinul cu înghețată de la mall.
”Am încercat o dată, să știi că nu-i așa grozav. Strică gustul,” îmi răspunde după ce și-a luat o înghețată la pahar și ne îndreptăm spre ieșire.
”Adică?”
”Hmmm… înghețata de la ei e foarte bună. Seamănă cu cea din Italia. Dar ciocolata de la cornet pare ciocolată din aia la 1 leu, topită.”
O să o cred pe cuvânt, pentru că n-am de gând să încerc cornetele alea. Too much sugar for my taste.
Dar sunt de acord cu ea la un lucru: înghețata de acolo e foarte bună. E ceva de calitate.
Și să vii cu un cornet care mai mult strică din calitatea ei poate afecta experiența omului.
La fel și în cazul produselor sau serviciilor.
Dacă tu oferi ceva de calitate premium, e bine să păstrezi asta în toată experiența oamenilor.
De exemplu, dacă vinzi sisteme smart pentru casă la un preț premium, ar strica din experiență dacă cei ce le instalează lasă casa distrusă în urma lor.
Sau dacă livrezi servicii de copy prezentate ca premium, ar fi nasol să trimiți un text monobloc, fără un pic de formatare.
Chiar dacă textul ajunge să fie implementat pe un site și probabil se va schimba ce ai formatat în document, contează cum îl prezinți.
Oamenii au obiceiul de a-și aminti mai mult experiențele negative decât cele pozitive.
Chiar dacă pe restul interacțiunilor te-ai ținut de cuvânt, să o dai în bară scăzând brusc calitatea pe anumite arii s-ar putea să afecteze imaginea finală a clienților.
Dacă ai nevoie de ajutor pe partea de copy ca să rezolvi anumite probleme de pe proiectul tău, mă găsești aici:
https://361va7hc15p.typeform.com/consultanta
Elena Petriuc