Formular ”stufos” de 3 întrebări

Brokerul cu care am lucrat ca să obținem credit pentru apartament ne-a dat un mesaj, să ne întrebe dacă putem să-l ajutăm puțin pe marketing. 

 

A lucrat cu o agenție până acum, dar lead-urile aduse din Google Ads erau proaste și necalificate.  

 

Nu înțelegeau că durează câteva săptămâni să primești un credit. Voiau de azi pe mâine. Cereau sume colosale la minimum pe economie. 

 

Și n-avea cu cine vorbi, doar își pierdea timpul în call-uri. 

 

Iar când mi-a trimis linkul către formularul folosit în reclame… am înțeles și de ce. 

 

Suna fix așa:  

 

1. Nume și prenume 

 

2. Număr de telefon 

 

3. Venit lunar 

 

Și… atât.  

 

Când i-am propus să adăugăm niște întrebări de calificare, brokerului îi era teamă că nu va mai completa nimeni formularul.  

 

Fiindcă agenția dinainte i-a spus că deja e prea stufos cu 3 întrebări. Și nu o să mai completeze nimeni dacă adaugă mai multe 🤷 

 

M-a pufnit râsul când am auzit asta.  

 

Dar presupun că genul ăsta de ”filosofii” țin de fiecare agenție, marketer, freelancer, copywriter. 

 

Mai degrabă prefer să aduc mai puține lead-uri unui client, să reduc rata de completare a unui formular și chiar să împiedic pe unii să avanseze în completarea formularului, decât să aduc mii de persoane care:  

 

1. Habar n-au la ce s-au înscris. 

 

2. Pierd timpul clientului. 

 

3. Și nu înțeleg un minim necesar de informații din domeniu. 

 

Vine cu dezavantaje calificarea și complicarea procesului de înscriere? Categoric. 

 

De obicei ai costuri mai mari și, emoțional, nu ești la fel de entuziast când vezi cifre mai mici. 

 

Dar, după ce intri în vreo 20 call-uri cu lead-uri slab selectate… ajungi la concluzia că merită să plătești puțin mai mult, dar să câștigi niște clienți calitativi. 

 

Dacă ai nevoie de ajutor sub formă de consultanță pe partea de copy sau sugestii de îmbunătățit o pagină de vânzare, mă găsești aici: 

 

https://361va7hc15p.typeform.com/consultanta  

 

Elena Petriuc 

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *