”Uuuu, ce drăguț, mi-ai adus un cadou care-mi amintește că stau prea mult jos,” i-am zis lui Constantin, desfăcând cutia cu un smartwatch.
Cam de un an mă tenta să testez unul, așa că-l luasem pe cel vechi al fratelui meu. Voiam să văd dacă chiar îl folosesc, merită să iau unul nou, sau e un shiny gadget de care o să uit în câteva zile.
Încă din primele luni mi s-a dovedit util, pe partea de sănătate.
Scoteam mult mai ușor minim 7,500 de pași, găseam metode să mă mișc mai des pe timpul zilei și păstram o evidență mai clară la câtă mișcare făceam într-o săptămână.
Asta până în septembrie, când s-a stricat și 3 luni de zile i-am simțit lipsa.
Stăteam câte 2-3 ore la birou, fără să mă ridic. Iar singurii pași făcuți erau până la sală și înapoi (în total 20 min de mers pe jos), plus câteva plimbări scurte prin zonă.
Acum că am unul nou, îmi va fi mai ușor să revin la rutina dinainte 😀
Dar, în același timp, în perioada aia fără ceas mi-am confirmat că mă ajuta destul de mult.
Moral of the story:
Este un vers dintr-o piesă mai veche, care sună așa: don’t know what you got till it’s gone.
Ceea ce e valabil și în marketing.
Abia când renunți la ceva sau îl pierzi, îți dai seama cât de util era – fie că e vorba de o strategie bună, un canal de promovare sau poate chiar o persoană.
Am avut o clientă la care am renunțat și eu, și echipa de marketing cu care lucra. Făcea micromanagement, nu prea înțelegea că unii oameni nu lucrează la 10-11 seara și de multe ori spunea cum să ne facem treaba.
Când am încheiat-o, a spus că se va ocupa singură de tot. N-are nevoie de alte persoane.
După 2 luni, a contactat pe cineva din echipă, rugându-i să ne întoarcem.
Așa că, dacă acum nu apreciezi ceva suficient de mult, ia o scurtă pauză. Și atunci o să vezi mai ușor cât de folositor era.
Dacă ai nevoie de ajutor sub formă de consultanță pe partea de copy sau sugestii de îmbunătățit o pagină de vânzare, mă găsești aici:
https://361va7hc15p.typeform.com/consultanta
Elena Petriuc