Am intrat în sală, am arătat abonamentul la recepție și am mers spre vestiar… blocându-mă în pragul ușii.
De când am început să merg la altă sală, la ora 13:00 n-am văzut niciodată mai mult de 5 oameni cu tot cu mine.
Acum… erau câte 3 care-și așteptau rândul la fiecare aparat 😨
După ce m-am luptat cu instinctul de a pleca înapoi acasă, m-am dus în vestiar și calculam în minte cum să-mi modific antrenamentul ca să nu am nevoie de aparate.
Apoi m-am dus să fac încălzirea, găsind un colț mai liber în sală.
M-am uitat mai cu atenție la oamenii din jur și mi-am dat seama că aproape toți păreau noi.
Nu i-am mai văzut pe acolo.
Iar antrenorul, care de obicei se antrena și el tot pe la acea oră, dădea ture prin sală uitându-se la fiecare cum lucrează… până când s-a oprit lângă un tip.
„Te rog să folosești prosopul pe aparat ca să nu se deterioreze materialul!”
Bărbatul s-a uitat în jur și a ridicat din umeri.
„Scuze, nu știam… Ar trebui să specificați asta undeva, ca să știm dinainte!”
Antrenorul n-a zis nimic și și-a continuat ”patrula”, iar eu nu știam cum să mă abțin să nu râd.
Pentru că noooo, nu menționează absolut nicăieri acea regulă cu prosopul.
NU sunt vreo 6 afișe prin sală care te atenționează că trebuie să folosești prosopul pe aparate.
NU este niciun afiș în vestiar care zice exact același lucru.
Nici la recepție nu precizează asta.
Nici când îți cumperi abonamentul nu îți zice absolut nimeni ce echipament ai nevoie.
Nici pe ușa de la intrare în sală nu repetă același mesaj.
Nici pe website sau pe pagina de FB nu zice nimic de așa ceva.
Oh… ba da 😅
Chiar există toate acele lucruri în care repetă fix același mesaj!
Și asta e încă o dovadă că nu-i suficient să spui un mesaj o singură dată.
S-ar putea ca oamenii să nu-l parcurgă, să aibă alte chestii pe cap care-i fură atenția sau să-l uite în timp.
De asta e bine să-l mai repeți din când în când, chiar dacă ție probabil îți iese pe ochi să zici iar același lucru în textele tale.
Poate tu te-ai plictisit de acea idee, dar:
1. Oamenii care interacționează prima oară cu tine îl văd ca pe ceva nou.
2. Dacă știi cum să o ilustrezi în mai multe moduri, cei ce te urmăresc de mai mult timp nu se vor plictisi.
De 3 ani lucrez cu un client pe email marketing și de multe ori a fost nevoie să repet unele mesaje sub alte forme. Și până acum n-am primit niciun reply care să spună:
”Dar iar zici același lucru?! Ai mai scris despre ideea asta în 2023, VREM CONTENT NOUUUU!”
Nu zic acum să nu mai vii cu idei noi. Ba da, își au rostul lor.
Dar asigură-te că acele idei importante despre brandul tău sau despre filozofiile pe care le susții le repeți de mai multe ori, sub alte forme.
Dacă ai nevoie de ajutor sub formă de consultanță pe partea de copy sau sugestii de îmbunătățit o pagină de vânzare, mă găsești aici:
https://361va7hc15p.typeform.com/consultanta
Elena Petriuc