Cum să transformi 180 de grade o pagină de vânzare

Ieri am lucrat vreo 4 ore să îmbunătățesc o pagină de vânzare pentru o carte, pe care a primit-o un client de la alt copywriter. 

 

Ca să nu fie bani irosiți, am zis să scoatem tot ce se poate din ce aveam. Să vedem cum o putem îmbunătăți. 

 

La o primă citire observasem mai multe probleme, iar apoi am revenit să le repar. 

 

Iată mai jos 3 dintre ele: 

 

1. Avea vreo 5 paragrafe care spuneau fix același lucru, dar cu alte cuvinte. 

 

Acele secțiuni sunau ca și cum relua pagina de vânzare de la început. Mesajul nu avansa, repeta aceeași idee de 5 ori. 

 

Ce am făcut a fost să păstrez 3 dintre ele. Două le-am scos.  

 

Pe primul l-am lăsat așa cum era. Pe al doilea l-am modificat cu exemple concrete din viața avatarului.  

 

Iar pe al treilea l-am modificat și prezentat ca o transformare: unde ajunge omul cu ajutorul cărții. 

 

2. Între exemple și transformare am inclus un paragraf cu pașii de parcurs pentru avatar. 

 

Altă problemă în pagină era că vorbea fie de probleme, fie de transformare. Ca și cum, dacă va cumpăra cartea, totul se schimbă miraculos. 

 

Ceea ce nu era adevărat. 

 

Așa că am introdus 3 pași pe care îi are de parcurs, cu explicații clare, succinte despre cum să scoată maximum din carte (a ajutat că am citit-o înainte, deci știam ce primește cel care cumpără). 

 

3. Am schimbat total formatarea. 

 

Recunosc, până acum n-am considerat că formatarea că ar fi o problemă atât de mare la texte încât să fie nevoie să o schimb. 

 

Sunt niște lucruri basic de formatare, pe care cei mai mulți copywriteri le știu: 

 

Spargi paragrafele cu titluri.  

 

Scrii mai mare lucrurile importante, ca cei ce dau scroll să rămână cu mesajul de bază. În loc să scrii o frază de 6 rânduri, scrii bullets. 

 

Adaugi cuvinte scrise cu Bold, Italic, Underline etc. 

 

În cazul ăsta, formatarea nu prea ajuta textul. În afară de titluri, nu avea nimic din ce am enumerat mai sus.  

 

Iar dacă scanai pagina, nu dădeai de ceva mesaj evidențiat care totuși să te oprească. 

 

Așa că am luat rând pe rând să găsesc lucruri de evidențiat, ca rezultatul final să fie un text ce te invită să-l citești. Nu peste care vrei să dai scroll, că pare greu de citit. 

 

Dacă ai nevoie de ajutor sub formă de consultanță pe partea de copy sau sugestii de îmbunătățit o pagină de vânzare, mă găsești aici: 

 

https://361va7hc15p.typeform.com/consultanta  

 

Elena Petriuc 

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *