Sunt cu Constantin în mașină, mergând înspre o pădure din apropierea Iașului, la vreo 15 km distanță.
Nu nu nu, stai, că m-am exprimat prost.
De fapt mai mult stăm pe loc în trafic de vreo 30 de minute, în loc să mergem efectiv.
Dar nu-i bai, e duminică. E zi de relaxare și nu-i nicio grabă să ajungem.
Când în sfârșit am trecut de semafor și traficul s-a mai rărit, Constantin se uită la bord:
”Pfff, trebuie să pun benzină, e aprinsă lumina roșie.”
”Dar nu-i nicio benzinărie în drum,” îl anunț, după ce mă uit pe hartă. ”Am trecut pe lângă una înainte să intrăm în trafic.”
”Trebuia să oprim atunci… Dar lasă că ne descurcăm, nu-i așa departe pădurea.”
”Hmmm…”
”Ce, vrei să ne întoarcem și să mai stăm o dată în trafic?” mă întreabă Constantin.
”Nu vreau, dar… nici să rămân cu mașina blocată în pădure și fără semnal la telefon nu vreau. Am mai văzut filmul ăla horror.”
And yes, ne-am întors să punem benzină după ce am stat în trafic 30 de minute. Și am ajuns la pădure o oră și jumătate mai târziu.
Însă nu regret. Aia a fost decizia responsabilă, chiar dacă preferam să merg pe jos la pădure decât să mai stau încă o dată la același rând de mașini.
Era mai bine dacă verificam înainte câtă benzină avem, ca să oprim la benzinărie când am trecut pe lângă ea?
Da, pentru că e mai bine să-ți iei măsurile necesare înainte să pleci la drum, ca să nu ai surprize neplăcute pe traseu.
Asta fac și cu clienții înainte să lucrăm pe copy. Mai ales pe proiectele unde mă ocup de toată partea de comunicare din funnel.
Înainte să începem promovarea, vreau să mă asigur că totul e pus la punct.
1. Site-ul e ok și nu-ți zgârie retina când vezi designul sau încerci să citești textul.
2. Nu sunt probleme tehnice.
Am lucrat la un moment dat cu un client în 2022, care promova un webinar, și l-am anunțat că nu merge butonul de înscriere. El spunea că merge dar pe laptop, nu pe telefon, în condițiile în care majoritatea oamenilor stau pe telefon pe social media 😅
3. Automatizările merg, emailurile se trimit. Link-urile funcționează și sunt introduse corect.
Mi-am trimis mie emailurile ca test înainte să le dau Finish, ca să mă asigur că arată ok formatarea pe telefon.
Abia apoi putem începe promovarea.
Nu-i cel mai fain lucru să stai și să tot verifici fiecare detaliu.
Dar așa te asiguri că ai făcut ce ține de tine să nu apară probleme și să fii nevoit să te întorci din drum ca să repari.
Dacă ai nevoie de ajutor pe partea de copy ca să rezolvi anumite probleme de pe proiectul tău, mă găsești aici:
https://361va7hc15p.typeform.com/consultanta
Elena Petriuc