Am primit o notificare de la Google Photos care mi-a sugerat să revăd niște poze făcute în America în timpul muncii.
Pe atunci nu pot să zic că am apreciat așa mult jobul de fotograf pe care l-am avut.
După 12 ore de alergat, de vorbit, de editat contra cronometru și de stat în soare la 40+ grade… îți vine să apreciezi doar dușul făcut de îndată ce ajungi acasă 😅
În niciun caz locul de muncă :))
Dar abia acum, după 6 ani, realizez cât de bine au gândit antreprenorii acel business.
Pe scurt, dacă veneai acolo ca turist, aveai activități pentru toate gusturile.
De la lucruri mai chill, până la chestii mai sportive:
-
Traseu ghidat prin pădure cu tiroliana pe 7 turnuri (Durată: 1-2 ore)
-
Jet Boat (Durată: 1-2 ore)
-
Adventure park (Durată: 2-4 ore)
-
Tur ghidat cu barca (Durată: 2 ore)
Fiecare era programat la anumite ore.
În timpul liber fie puteai comanda ceva de băut la bar, fie luai prânzul la restaurant.
Iar acolo aveau pe afară și fel de fel de joculețe mai light (minigolf, badminton, cărți de joc, darts etc).
Practic aveai tot ce era nevoie ca să nu pleci în altă parte.
Ca fotograf eram prezentă pe la fiecare activitate, făceam poze oamenilor și le ofeream câte o cameră GoPro ca să filmeze traseul la tiroliană.
Ulterior aveau opțiunea să cumpere pozele și/sau acel video.
Acum nu știu care era suma medie cheltuită per familie într-o vizită de genul, dar din ce-mi amintesc mulți dintre ei nu veneau acolo pentru o singură activitate.
De asta consider că l-au planificat bine.
Antreprenorii s-au gândit cum să adapteze acel business astfel încât să poți sta lejer o zi pe acolo, fără să fii nevoit să pleci în altă parte.
Te poți inspira și tu de la el.
De exemplu, pe copywriting foarte rar am avut clienți care aveau nevoie de un singur lucru.
Dar prima oară mă contactau pentru un singur serviciu (de obicei email sau pagini de vânzare).
Ulterior fie veneau ei să mă întrebe dacă pot să mai preiau și altceva legat de texte, fie observam eu că anumite chestii ar putea fi îmbunătățite și mă ofeream să mă ocup.
Așa reușeam să lucrez pe mai multe arii cu acel client, ca să nu fie nevoit să caute altă persoană.
Iar asta m-a ajutat să câștig mai mult de la același proiect, în loc să mă duc să iau un client nou.
Nu zic acum să preiei absolut tot, dacă nu-ți place să scrii anumite tipuri de text.
Dar e ceva la care poți apela când îți place deja de un client, îți place proiectul și vrei să te implici mai mult.
Dacă ai nevoie de ajutor sub formă de consultanță pe partea de copy sau sugestii de îmbunătățit o pagină de vânzare, mă găsești aici:
https://361va7hc15p.typeform.com/consultanta
Elena Petriuc