”Aici s-a filmat Dracula,” ne-a explicat doamna care se ocupa de calitatea vinului, în vinăria vizitată weekendul trecut.
Și sinceră să fiu, nu m-a mirat informația.
Înăuntru era o lumină foarte slabă. Iar pe tavan și pe pereți atârna atât de mult mucegai încât m-am întrebat dacă e de decor, sau chiar se poate extinde atât de mult 😅
”Dar nicăieri în film,” a continuat ea, ”n-a menționat de vinăria noastră sau unde se găsește. Poate ne vizitau mai mulți oameni.”
Cel mai probabil au menționat ceva scurt la începutul sau la finalul filmului, la credite și cast. Doar că puține persoane le citesc.
Însă, ar fi fost un unghi bun de testat în promovarea vinăriei.
E ceva interesant, care adaugă un plus de valoare locației. Mai ales că aproape toată lumea a auzit de Dracula.
Ceva similar a făcut și ghidul turistic cu care am fost în hiking în Grecia.
Când ne-a spus unde ne duce, printre primele lucruri menționate a fost că acolo s-au filmat niște secvențe din Game of Thrones.
Cum poți aplica asta în copy dacă ce promovezi tu n-a apărut în filme?
Găsește ceva interesant despre produs, recomandat sau folosit de cineva cunoscut.
De exemplu, pe la începutul anului am avut de făcut copy pentru o carte de investiții.
După ce am citit-o, am văzut că menționa o strategie de investiții folosită inclusiv de Warren Buffet.
Am folosit asta ca unghi de promovare, ca să aducă un plus de valoare cărții.
Sau, când am promovat niște servicii medicale, descoperisem că o aparatură similară era folosită și de NASA în trecut.
Am menționat asta în texte.
Așa nu doar că stârnești puțină curiozitate, dar capătă mai multă valoare, fiind aprobate de persoane/instituții renumite.
Dacă ai nevoie de ajutor sub formă de consultanță pe partea de copy sau sugestii de îmbunătățit o pagină de vânzare, mă găsești aici:
https://361va7hc15p.typeform.com/consultanta
Elena Petriuc