Cum înlături scepticismul când faci o ofertă

Când am fost acasă în noiembrie, mama asculta la radio ceva reclamă de Black Friday. Și am auzit-o zicând: 

 

”Ce reduceri? Astea-s minciuni, doar umflă prețurile cu câteva luni înainte și apoi scad prețul la loc!” 

 

Practic ”a decodat” strategia de vânzare a multor afaceri :))) 

 

Și nu pot spune că n-are dreptate. Sunt selleri mici pe eMAG care fac asta, dar se întâmplă și la clase mai mari. 

 

Cum poți transmite mai multă încredere că oferta e reală, ca să previi reacții de genul?  

 

Spune motivul pentru care o faci.  

 

Prin motiv nu mă refer la chestii vagi, precum: 

 

”Îți fac tot marketing gratuit timp de o lună, pentru că vreau să te ajut.” 

 

”Vând asta la jumătate de preț, că așa mi-a zis vecinul.” 

 

”O fac din bunătatea inimii mele.” 

 

Astea nu fac decât să arate că n-ai cu adevărat un motiv în spate să faci acea ofertă.  

 

În schimb, când spui verde-n față de ce ai redus prețul, sună mult mai credibil. 

 

De exemplu, citisem într-o carte despre un magazin fizic, care a redus prețurile tuturor produselor la 50% într-o singură zi, pentru că se făceau lucrări în fața locației. Strada era distrusă și oamenii aveau de ocolit două clădiri ca să intre prin spate. 

 

Era un disconfort, dar afacerea îi răsplătea dacă și-l asumau. 

 

Am folosit și eu același principiu pentru o lansare a unui client.  

 

Cu tot cu reducere, prețul era suspect de mic pentru ce oferea. Și am justificat asta cu adevărul: e un produs nou, un format nou și cu siguranță vor apărea probleme tehnice. Iar după o perioadă, îi vom contacta să le cerem feedback pentru îmbunătățiri. 

 

Campania a mers chiar foarte bine, fără să ne fi trezit cu mesaje de tipul ”asta-i vrăjeală, nu-i nicio reducere”. 

 

Dacă ai nevoie de ajutor sub formă de consultanță pe partea de copy sau sugestii de îmbunătățit o pagină de vânzare, mă găsești aici: 

 

https://361va7hc15p.typeform.com/consultanta  

 

Elena Petriuc 

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *