Cum devii de neînlocuit în ochii clienților

„Am vorbit cu veterinarul,” mi-a zis Constantin. „Putem să mergem săptămâna asta la el, dar l-au transferat la alt cabinet.” 

 

„Okay,” i-am răspuns scurt, cât o mângâiam pe Toffee. 

 

„Deci… mergem la noul cabinet, la cel vechi sau vrei să căutăm altul?” 

 

„Din partea mea poate să-l mute pe Lună, eu tot la el vreau să mergem. Nu caut alt veterinar.” 

 

Și cel mai probabil nu o să-mi schimb părerea prea curând.  

 

Dar… ce a făcut așa special această persoană încât l-aș urmări la orice sediu va lucra? 

 

Încă din 2021 am mers la el cu 2 din 3 pisici și de fiecare dată am fost mulțumită.  

 

Doar pe Toffee, pisica fără coadă pe care am luat-o în decembrie, am dus-o la alt veterinar pentru că avea sediul mai aproape, era iarnă și nu voiam să o plimb prea mult în frig cât încă se recupera după operație.  

 

Dar după ultimele vizite acolo, am căpătat motive solide să nu mai am încredere în ei.  

 

Așa că o transfer la veterinarul lui Snickers și Beans, indiferent unde are sediul. 

 

Poate să-și schimbe locația săptămânal, eu tot la el vreau să merg doar fiindcă mi-a câștigat încrederea cu primele două pisici. 

 

N-am plecat niciodată cu nevoia să verific online informațiile / sfaturile primite. 

 

N-a încercat să ne vândă chestii extra, care nu ne erau necesare. 

 

Și nici nu ne-a dat sfaturi care n-au ținut cont de istoricul lor medical. 

 

Practic, după toate interacțiunile din ultimii 4 ani, știu că orice sfat ar da are intenții bune și-l ascult. 

 

Cam ăsta e efectul pe care îl poți trăi și tu după ce clienții capătă încredere în tine. 

 

Vor fi situații când va trebui să-i spui că… poate nu are nevoie de anumite texte pe care ți le-a cerut. 

 

Că strategia pe care a propus-o nu e cea mai bună opțiune și ai o idee mai ok. 

 

Că riscă să facă ceva ce îi va afecta imaginea. 

 

Sau poate e nevoie de mai mult timp și mai multe materiale livrate până când îți va delega mai multe campanii. 

 

Dar și când capătă încredere în tine… ai mai multe șanse să lucrezi cu el pe termen lung, fără să caute pe altcineva să te înlocuiască. 

 

Dacă ai nevoie de ajutor sub formă de consultanță pe partea de copy, email marketing sau sugestii de îmbunătățit o pagină de vânzare, mă găsești aici: 

 

https://361va7hc15p.typeform.com/consultanta  

 

Elena Petriuc 

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *