Ce rețin cel mai ușor clienții din colaborări pe copy

Cât am fost plecată în concediu, am lăsat cele două pisici la mama. Și în fiecare zi am cerut un mic update cu ce fac și cum sunt. 

 

În a doua zi de concediu i-am scris mamei: 

 


 

Eu: Ce fac pisicii, au stricat ceva? 

 

Mama: Nu, numai au răsturnat un scaun, ruterul, tabloul in care ești tu cu Florin si televizorul numai l a strambat 

 

Eu: Doar atât? 😂 

 

Mama: Aseară au scos din dulap o pungă cu gheme cu ață și le au deșirat prin casă. Când vă întoarceți? 

 


 

Well…  

 

Măcar nu le-a dat afară din casă :))  

 

Și e funny că acasă nu fac năzbâtii din astea, maximum se aleargă unul pe altul și dărâmă o lampă, sau îmi sar pe spătarul scaunului de birou. 

 

Dar se pare că dacă schimbă mediul, vor să lase o impresie… memorabilă. 

 

Era un citat pe care-l văzusem la fosta mea profesoară de chimie din generală: dacă vrei ca elevii să te țină minte, pune nota 3. Nimeni nu-și amintește de profesorii care dau nota 10. 

 

Probabil același principiu l-au folosit și pisicile mele. Dacă stăteau cuminți, mama n-ar fi ținut minte așa bine vizita lor în timp. Așa că găseau lucruri de stricat prin casă. 

 

Și același lucru se aplică și în cazul clienților.  

 

Când îi întreb cu ce copywriteri au mai lucrat și cum a mers, majoritatea încep să vorbească de colaborările eșuate (evident din vina copywriterului). 

 

So far, cred că pot număra pe degetele de la o mână clienții cu care am lucrat și n-au zis nimic rău de copywriterii anteriori.  

 

Și culmea, când am lucrat cu o parte din cei ce s-au plâns de copywriteri, mi-am dat seama că nici ei nu sunt clienții anului – aveau și ei probleme care încurcau pe copy, așteptări nerealiste, probleme mai grave ce nu țineau de texte, organizare și taskuri peste noapte, sau nici ei nu puteau comunica ce-și doresc. 

 

Doar pentru că ei încep să vorbească despre lucrurile ce nu au mers, nu înseamnă că doar perspectiva lor e aproape de situația reală, sau că toată colaborarea a fost așa.  

 

Ci e mai simplu să reții ce nu ți-a plăcut decât ce a mers bine.  

 

Ia în calcul asta când mai auzi un client că vorbește de rău un copywriter.  

 

Dacă ai nevoie de ajutor pe partea de copy ca să rezolvi anumite probleme de pe proiectul tău, mă găsești aici: 

 

https://361va7hc15p.typeform.com/consultanta  

 

Elena Petriuc 

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *