În 2018, după ce s-a terminat vara și perioada de muncă în state, am plecat într-o excursie organizată pe Coasta de Est.
Printre primele locații vizitate a fost cascada Niagara.
And I must admit, în video-uri, la TV, arată genial. Și în realitate e superbă, doar că, atunci când ești atât de aproape de ea și vezi viteza cu care curge, îți cam dă niște fiori.
În seara în care am stat acolo, am ieșit cu Constantin și fratele lui să ne plimbăm prin parcul de lângă Niagara, să vedem cum arată noaptea.
Plimbându-ne de-a lungul cascadei prin parc, îmi dau seama de un lucru pe care nu l-am observat pe timpul zilei.
Nu e NIMIC despărțitor între marginea trotuarului și cascadă. Niciun gard, nicio pânză, sau ceva barieră.
Doar o sfoară acolo vai de steaua ei, peste care lejer poți trece dacă te apleci (sau dacă ești scund ca mine, nici nu trebuie să te apleci).
Oricine poate să sară în cascadă dacă vrea, fără să-i oprească nimic.
It’s a free country. Fiecare face ce vrea.
Așa cum nimic nu oprește pe cineva să se arunce în cascadă, nici tu nu-ți poți opri clientul din a face ceva care știi că nu o să meargă. În ochii lui, ești ca tentativa aceea de sfoară.
Da, probabil tu știi mai multe despre cum funcționează marketingul. Poate ai mai făcut ce vrea el pe alte proiecte și n-a mers.
Ai argumente solide că ar trebui încercată altă strategie. Vii și cu propuneri mai potrivite și exemple.
Dacă clientul o ține pe a lui, nothing you can do about it.
Poți să pleci de pe proiect, mai ales dacă ce vrea să facă se opune valorilor tale.
Poți să-l avertizezi că nu e cea mai bună soluție.
Dar dacă el vrea să se arunce, n-ai ce să-i faci. E afacerea lui, el decide.
Tu ți-ai făcut treaba și ți-ai spus părerea.
Dacă ai nevoie de ajutor pe partea de copy ca să rezolvi anumite probleme de pe proiectul tău, mă găsești aici:
https://361va7hc15p.typeform.com/consultanta
Elena Petriuc