Când lași designerul să-ți facă și copy

”Nu putem folosi pagina asta de vânzare. Arată bine vizual, dar lipsesc multe secțiuni. E bună pentru audiență caldă, dar tu vrei să o promovezi și prin reclame, nu?” îi zic unui marketer, care mi-a cerut feedback ieri. 

 

”De asta vreau să o rescrii. Textul e scris de niște designeri, că i-a tot grăbit clientul și n-aveau copywriter.” 

 

Oh… 

 

Okay… 

 

Asta explică multe 😅 

 

Din punct de vedere grafic, pagina e genială. E genul de site pe care l-ai atașa cu mândrie la portofoliu. 

 

Dar când începi să citești textul… să spunem că am văzut mesaje mai bune cu ChatGPT. Părea ceva aruncat acolo, ca să completeze designul. 

 

(iar pagina aia ar trebui să promoveze un produs de 8k de euro) 

 

De asta, când clienții îmi cer să fac și materiale ce țin de alte arii pe lângă ce ofer deja: 

 

1. Fie știu când să le refuz. 

 

Dacă mi se cere să fac design, maximum pot face o schiță în Paint. Ăsta e nivelul meu de creare design :))  

 

Și nici nu-mi place așa mult încât să vreau să avansez. 

 

Când am nevoie de niște idei pe partea asta, apelez la Constantin. 

 

De exemplu, săptămâna trecută am lucrat la niște texte pentru bannere. Și voiam să mă asigur că va fi ok pentru designer să le folosească, fără să fie prea mult. 

 

I-am cerut lui Constantin să-mi facă niște exemple rapide, ca să-mi fac o idee de cum vor arăta. 

 

2. Fie cunosc un basic de informații, ca să pot da indicații. 

 

Adaug sugestii pe document, în comentarii, cu diferite propuneri. Dar în final las altă persoană să le facă. Sau să le ignore, dacă are idei mai bune. 

 

Așa e mai sigur că rezultatul final va ieși mult mai bun decât dacă o singură persoană, bună la un lucru și mai puțin pricepută la altul, le face pe toate. 

 

Dacă ai nevoie de ajutor sub formă de consultanță pe partea de copy sau sugestii de îmbunătățit o pagină de vânzare, mă găsești aici: 

 

https://361va7hc15p.typeform.com/consultanta  

 

Elena Petriuc 

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *