După ce aproape am terminat cu mutatul în noul apartament, am chemat un instalator recomandat de agentul imobiliar, ca să ne ajute să schimbăm un calorifer.
Dimineața următoare deja a și venit și s-a apucat de treabă.
5 minute mai târziu…
A început să-i sune telefonul. A răspuns rapid și, din ce am prins din conversație, probabil discuta cu alt client ce voia ajutorul său.
A închis și a reluat treaba.
10 minute mai târziu…
I-a sunat din nou telefonul și din conversație părea alt client, cu alte probleme. A spus că revine mai târziu și a închis.
Alte 10 minute mai târziu…
Telefonul a început iar să sune.
Și povestea asta s-a repetat de mai bine de 7-8 ori, în maximum o oră.
Când a terminat de schimbat caloriferul, instalatorul ne-a rugat să-l recomandăm altor prieteni și ne-a lăsat o carte de vizită.
”Vă vom recomanda, dar nu cred că mai aveți nevoie de alți clienți la cât de ocupat sunteți,” a zis Constantin râzând.
”Și cei care m-au sunat acum tot din recomandări vin, că altfel n-aș avea de muncă.”
HA, și unii mai spun că recomandările nu mai sunt eficiente… că ai nevoie neapărat de reclame… că dacă nu ești pe social media, nu exiști… că trebuie să stai și să contactezi la rece oameni ca să ai de muncă.
Nu zic că metodele de mai sus nu funcționează. Cunosc persoane care fac asta și au rezultate bune.
Însă recomandările sunt printre cele mai ieftine metode de a câștiga proiecte și clienți noi. N-ai nimic altceva de făcut decât să ceri antreprenorilor să te recomande mai departe.
Uneori nici nu trebuie să faci asta.
Dacă sunt mulțumiți de treaba făcută, o să te recomande altor persoane care au nevoie de servicii de copy. Ce poți face tu activ aici e să dai tot ce poți pe proiect, ca textele livrate să fie ce-și dorea clientul și în același timp să promoveze eficient produsul/serviciul.
Ai nevoie de ajutor sub formă de consultanță pe partea de copy sau sugestii de îmbunătățit o pagină de vânzare? Mă găsești aici:
https://361va7hc15p.typeform.com/consultanta
Elena Petriuc