„Așa arăți tu că ai reduceri?!”

Am mers cu o prietenă la noul mall deschis în oraș ca să-mi caut blugi. 

 

Și, cât ne plimbam dintr-un capăt în altul să vedem ce magazine au apărut, prietena mea a oftat uitându-se ba în stânga, ba în dreapta. 

 

„Da’ ăștia n-au reduceri speciale că abia au deschis?” a întrebat ea. 

 

„Ba da, uite!”  

 

I-am arătat înspre un magazin cu un afiș A4 alb-negru, cu scris micuț, unde specifica ce reduceri sunt în funcție de cât cumperi. 

 

„Și așa arăți tu că ai reduceri?! Trebuia să pună un afiș mare, cu scris roșu, să se vadă și din celălalt capăt că au oferte. Parcă vor să le țină pentru ei!” 

 

La cât de revoltată părea, am început să râd cu lacrimi gândindu-mă că ar fi în stare să se ducă la echipa de marketing să le dea niște lecții, deși ea nu lucrează în domeniu. E programator. 

 

Și totuși… îi dau dreptate aici. 

 

La unele magazine, deși aveau reduceri de deschidere, abia se vedeau.  

 

Și mno, dacă tot oferi un discount, măcar asigură-te că e un pic mai vizibil. 

 

Dacă simți nevoia să îl ascunzi, sau să scrii la fel de mic ca acele asteriscuri din capătul paginii pe care trebuie să le citești cu lupa, apăi nu mai face reduceri 😅 

 

Și asta e valabil la orice afacere și mesaj, nu numai la magazine fizice și afișe. 

 

Inclusiv în email. 

 

De exemplu, urmăresc un brand în scop de research și mi-am dat seama că recent au schimbat persoana care le făcea email marketing. 

 

El/ea sau echipa de dinainte știa să evidențieze bine un discount sau alte idei importante în text. 

 

Cine a venit acum practic le îngroapă în paragrafe cam lungi, fără să le scoată cu nimic în evidență. 

 

Nici măcar cu un simplu bold. 

 

Nu știu dacă face asta de test sau așa e noul stil de comunicare, dar personal nu mi se pare cea mai bună strategie. 

 

Dacă tot ai decis să faci reduceri, fă-le mai ușor de observat. 

 

Dacă ai și un motiv bun să le oferi (nu pt că ”e black friday de aprilie, mai, iunie, iulie etc”), poate fi mai convingător și ar fi păcat să nu-l vadă omul. 

 

Nu zic acum să-l scrii cu roșu, bold, cu 10 emoticoane și font de 100.  

 

Dar măcar fă-l să arate diferit de restul textului. Centrează-l, pune-l într-un chenar sau dă-i altă culoare. 

 

Dacă ai nevoie de ajutor sub formă de consultanță pe partea de copy, email marketing sau sugestii de îmbunătățit o pagină de vânzare, mă găsești aici: 

 

https://361va7hc15p.typeform.com/consultanta  

 

Elena Petriuc 

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *