Am citit 341 de cuvinte degeaba

Am deschis un email de la un sender pe care nu-l mai urmăresc de ceva timp. Dar titlul mi-a atras atenția, promitea un conținut bun. 

 

N-a fost așa. 

 

N-avea o idee concretă despre care să comunice. Titlul n-avea o treabă cu conținutul din email. 

 

Multe propoziții erau de tranziție, care sună bine, dar nu zic nimic concret. 

 

Încerca ceva idee controversă, dar argumentarea era slabă, chiar inexistentă. În loc să am ceva moment de AHA, l-am citit de 3 ori fără să înțeleg ce vrea să spună autorul 😅 

 

Impresia pe care mi-a lăsat-o e că emailul a fost scris la nimereală, fără să fi fost citit măcar o dată înainte să apese send. 

 

Pe de-o parte înțeleg asta. Am avut lansări cu deadline-uri scurte pentru partea de email. Sau spre final de campanie, mai voiam să adaug încă 2 emailuri în ultima zi. 

 

Înțeleg că sunt situații în care ai un timp scurt să scrii ceva.  

 

Dar asta nu scuză calitatea slabă și neclaritatea mesajului. 

 

Dacă n-ai energie să scrii un email pe o idee faină, sau nu crezi că-ți iese să-l termini până în deadline, nu te complica. Don’t be superman. 

 

Mergi pe ceva simplu și la sigur. 

 

Scrie un mesaj direct cu deadline, cu o recapitulare despre ce vinzi. 

 

Ia niște testimoniale, introdu-le în text și la final faci partea de vânzare. 

 

Fă un email cu FAQs sau cu obiecții. 

 

Ia un paragraf bun din pagina de vânzare, modifică-l puțin și trimite-l așa. 

 

E mult mai safe să mergi pe asta dacă simți că nu-ți va ieși un email pe o idee mai complicată.  

 

Lasă ideile controverse sau mai greu de argumentat pe când ai mai mult timp.  

 

Doar pentru că cele de mai sus sunt variante clasice și relativ mai ușor de scris, nu înseamnă că nu vor ieși emailuri bune. Din contră.  

 

Mai bine scrii un email cu un mesaj simplu și clar, decât să alegi o idee complicată, slab executată, care la final mă lasă să mă întreb the fork did I read. 

 

Dacă ai nevoie de ajutor pe partea de copy ca să rezolvi anumite probleme de pe proiectul tău, mă găsești aici: 

 

https://361va7hc15p.typeform.com/consultanta  

 

Elena Petriuc 

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *