Am o cunoștință care învață FB Ads din iunie. Și de când a început să învețe, principala problemă de care se lovește e că nu găsește clienți.
Prima dată când am vorbit cu el despre cum să caute clienți, i-am dat sfatul care la mine a mers cel mai bine:
„Fă cunoștință cu marketeri și vei primi recomandări de la ei. Dacă nici nu-i place să presteze serviciul pe care îl oferi tu, e și mai bine. Win-win de ambele părți.”
Câteva luni mai târziu, încearcă cold messaging pe la afaceri locale. N-a mers.
Așa că eu și Constantin i-am reamintit același lucru: „fă cunoștință cu marketeri”.
A mai ținut-o câteva luni cu postări social media prin care își vindea serviciile. Dar fără prea mult noroc.
Și în cadrul unui curs a câștigat o ședință de consultanță cu autorul, care ar fi costat în mod normal nu știu ce sumă.
În ședința de consultanță, îi spune autorului că problema lui e că nu găsește clienți.
%recipient.firstname%, ai o singură încercare să ghicești ce sfat i-a dat.
Cea mai groundbreaking noutate în materie de getting clients.
I-a zis să se împrietenească cu marketeri 🙂
Abia acum a început să ia în serios asta. Vedem peste câteva luni dacă și aplică.
Ce lecții poți lua din întâmplările astea?
1. Ca să convingi pe cineva chiar să facă ceva, trebuie să se lovească de informația aia de mai multe ori.
Repetiția informațiilor ajută la credibilitate.
2. Când plătești pentru informație, o iei mai în serios.
Prietenul respectiv plătise să fie în acel curs. Și era mai dispus să asculte ce zice autorul cursului.
3. Răspunsurile simple sunt ușor de ignorat.
E mai ușor să spunem că strugurii sunt acri decât să încercăm să ajungem la ei cu o scară banală.
Spunem că nu ajungem la clienți ok pentru că nu avem nush ce strategie complexă să îi găsim.
Iar când cineva îți dă o soluție foarte simplă la prima vedere, e prea frumos să fie așa.
De asta inclusiv strategiile și soluțiile simple au denumiri fancy – să pară ceva complicat când auzi de ea și să îți lase senzația că e ce trebuie. Chiar dacă soluția la rădăcini e banală.
Dacă ai nevoie de ajutor pe partea de copy ca să rezolvi anumite probleme de pe proiectul tău, mă găsești aici:
https://361va7hc15p.typeform.com/consultanta
Elena Petriuc
P.S. Asta e ziua 78 din provocarea de 100 de zile în care scriu emailuri derivate din cuvinte și expresii random. Expresia de azi a fost: strugurii sunt acri
Dacă participi și tu în provocare și vrei să folosești „strugurii sunt acri” într-un text cu un insight interesant, let me know cum ți s-a părut și cum a ieșit textul.