Acum două zile, am căutat online un cadou pentru Secret Santa.
Și, după ce am pregătit coșul de cumpărături și voiam să plasez comanda, mi-a apărut un pop-up cu 50 lei reducere dacă mă abonez.
Așa că mi-am introdus adresa.
De îndată ce am făcut asta, în următoarele trei ore am primit 5 emailuri despre altă reducere pe care o oferă.
Și ieri au mai venit încă 8 – dintre care unul era despre follow pe rețele sociale. Restul tot cu reduceri și scarcity.
În total au fost 12 emailuri cu reduceri în două zile.
Înțeleg de ce magazinele online au nevoie constant de oferte de genul. Dar constant nu înseamnă 8 emailuri/zi 😅
Deși sunt situații când e bine să trimiți mai multe, cum ar fi în ultimele zile de campanie, măcar încearcă să le păstrezi cât de cât plăcut de citit.
Nu doar ”asta-i reducerea, expiră pe data X, la ora Y, grăbește-te”.
Dacă tot ai mână liberă să dai send mai multor emailuri, profită de asta și încearcă mai multe abordări. Nu te rezuma doar la un mesaj ca cel de mai sus, decât în primul și ultimul din email din campanie, unde ajută să fii mai direct.
Revin la ideea că dacă textul tău nu vine măcar cu ceva interesant și util pentru cititor, poate n-ar trebui să-l trimiți.
Asta e valabil mai ales când planifici să trimiți mai multe emailuri într-un timp scurt.
Oamenii sunt ok să primească mai multe emailuri, dacă au conținut bun. În cazul contrar, nu e cu nimic diferit de spam.
Dacă ai nevoie de ajutor sub formă de consultanță pe partea de copy sau sugestii de îmbunătățit o pagină de vânzare, mă găsești aici:
https://361va7hc15p.typeform.com/consultanta
Elena Petriuc