The devil’s in the details… sau în review-urile de pe Google

Acum un an, m-a tentat ideea să-mi fac un abonament la mâncare după ce văzusem o reclamă faină pe FB. 

 

But hey, I know how these things work. Made some of them myself. 

 

Așa că reclama, oricât de convingătoare era, nu m-a convins să apelez la serviciile lor din prima. 

 

În schimb, am făcut un research amănunțit să aflu mai multe despre afacere. 

 

1. Site-ul arată bine: poze faine cu mâncarea, meniu diversificat, review-uri ok.  

 

2. Intru pe pagina de FB, să văd ce comunică și ce interacțiuni au prin comentarii. Sunt activi pe pagină, dar nu văd comentarii. Și aparent și secțiunea de review-uri e ascunsă 🤔 

 

3. Let’s go to Google – acolo nu ai cum să alegi ce review-uri vrei să vadă lumea și ce review-uri vrei să ascunzi.  

 

Și review-urile de acolo… m-au convins să renunț la idee.  

 

Multe din review-urile pozitive sunau foarte forțat. Genul de review-uri pe care le lasă influencerii cu care colaborează o firmă. 

 

În schimb, erau foarte multe review-uri de o steluță, argumentate. Acompaniate de poze reale (nu ca cele de pe site și din reclame) + multe nemulțumiri repetate de majoritatea oamenilor.  

 

În cazul de față, m-am bucurat că nu m-am lăsat convinsă de o reclamă.  

 

Dar probabil că dacă nu lucram în domeniu, ar fi funcționat și astăzi m-ai fi găsit în secțiunea de review-uri negative ale afacerii. 

 

Cu situații de genul, nu mă miră că oamenii asociază marketingul cu minciuna.  

 

Da, în marketing împachetezi lucrurile într-un mod wow ca să atragi omul. Dar e degeaba dacă serviciile tale nu se ridică la nivelul marketingului 😅  

 

Poate l-ai convins să devină client. Însă asta nu înseamnă că e căsătorit cu tine.  

 

Iar dacă tu o dai în bară cu servicii slabe, nu doar că acel client pleacă, dar se asigură și că alții vor afla de experiența lor neplăcută.  

 

Moral of the story: înainte să-ți promovezi mișto afacerea și serviciile, asigură-te că serviciile tale chiar satisfac clienții. Altfel, clienții se vor asigura că alții află cu adevărat cum este afacerea ta de fapt.  

 

Dacă ai nevoie de ajutor pe ceva specific pe un proiect de copy la care lucrezi acum, poți aplica aici pentru consultanță personalizată:  

 

https://361va7hc15p.typeform.com/consultanta  

 

Elena Petriuc 

 

P.S. Asta e ziua 37 din provocarea de 100 de zile în care scriu emailuri derivate din cuvinte și expresii random. Expresia de azi a fost: abonament la mâncare 

 

Dacă participi și tu în provocare și vrei să folosești ”abonament la mâncare” într-un text cu un insight interesant, let me know cum ți s-a părut și cum a ieșit textul. 

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *