Runda 2 despre anunțuri de angajare copywriteri

Acum ceva timp am avut o postare pe LinkedIn, în care vorbeam de un anunț de angajare pentru copywriteri. 

 

Și în anunț menționa la beneficii faptul că ”ești respectat la locul de muncă”. 

 

Ceea ce mi se pare foarte trist, dacă am ajuns să fie nevoie ca asta să fie trecut la beneficii de angajare. Și nu e ceva ce ar trebui să se înțeleagă de la sine. Să fie primit din oficiu, ca acel punct la testele de la școală. 

 

Astăzi vin cu altă chestie, tot din anunțuri pentru copywriteri.  

 

Dar de data asta, drept garanție menționează că ideile copywriterului vor fi luate în calcul. 

 

Și primul lucru care mi-a trecut prin cap când am văzut asta a fost:  

 

Nu de asta vrei un copywriter nou în echipă? Ca să vină cu idei noi și fresh, pe care să le iei în calcul și să le încerci? 

 

Nu pot să zic că am lucrat cu sute de clienți, dar pe vreo 35+ proiecte tot am lucrat.  

 

Unul din motivele pentru care clienții au apelat la mine e că voiau idei noi. Menționau asta fie în anunț, fie în primul call.  

 

Garanția că ții cont de ideile copywriterului mi se pare încă un lucru de la sine înțeles. Că măcar vei ține cont de ele, nu neapărat să le folosești pe toate. 

 

Cam de asta îl vrei în echipă, să vină cu perspective fresh de campanii, de emailuri. Și să le facă. 

 

E ca și cum ai merge la doctor să-ți prescrie ceva pentru hipertensiune.  

 

Doctorul îți explică concret ce ai nevoie pentru situația ta. Te face să înțelegi cât de grav e dacă nu intervii.  

 

Și la final tu dai mâna cu el, îi arunci un zâmbet a la Daenerys și îi oferi garanția că vei ține cont de ce ți-a spus. 

 

Nu prea merge așa 😅 

 

Ai venit la doctor că ai nevoie de ajutor. Se înțelege de la sine că e în interesul tău să ții cont de ce-ți spune. 

 

La fel și cu copywriterul.  

 

Mai ales dacă vrei pe cineva cu experiență în domeniul tău, care a testat ceva lucruri și poate veni cu păreri din practică. 

 

Sigur sunt și excepții, care deja au proceduri și strategii bine puse la punct. N-au nevoie de idei noi, ci doar să faci textele.  

 

Dar când în același anunț menționezi că vrei pe cineva care vine cu idei noi și are inițiativă, iar apoi îi oferi garanția că vor fi luate în calcul… garanția aceea e în beneficiul tău, nu al copywriterului. 

 

Tu ai nevoie de idei noi. Copywriterul ți le oferă. E în interesul tău să le iei în calcul, nu o garanție pe care ar trebui să i-o oferi ca să se simtă important. 

 

Dacă ai nevoie de ajutor pe partea de copy ca să rezolvi anumite probleme de pe proiectul tău, mă găsești aici: 

 

https://361va7hc15p.typeform.com/consultanta  

 

Elena Petriuc 

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *