Reminderul din supermarket-uri

„Am luat tot?” îl întreb pe Constantin, în timp ce mergem spre self-checkout-ul din supermarket. 

 

„Eu așa zic.” 

 

Mă pun la rândul de la case, așteptând să se elibereze una.  

 

Atunci îl văd pe Constantin că se duce înspre rafturile de la casă și se întoarce cu un pachet de biscuiți Oreo. 

 

„Aaaa, da. Ziceai pe drum că vrei să iei. Dar de ce nu ai luat de la dulciuri? Că aveai mai multe opțiuni.” îl întreb curioasă. 

 

„Am uitat că voiam să cumpăr. Acum i-am văzut și mi-am amintit.”  

 

Deși inițial vedeam rafturile cu dulciuri de la casă ca pe ceva să stârnească un spectacol cu copiii care vor dulciuri, iar părinții cedează și cumpără ca să tacă, acum îmi dau seama că pot fi un reminder bun.  

 

Oamenii poate vor produsul/serviciul tău, dar uită din diverse motive. Nu neapărat că nu sunt interesați, ci poate că au prea multe chestii pe cap. 

 

Un reminder îi poate ajuta să-și reamintească. 

 

În cazul freelancerilor, nu zic să spamezi un potențial client cu mesaje și remindere până când devine client. Personal, foarte rar trimit remindere directe către potențiali clienți. 

 

Ci mai degrabă mă refer să fii prezent constant pe canalele de comunicare pe care le folosești. 

 

De exemplu, am avut clienți care mi-au scris după ce postasem ceva pe LI, pentru că și-au reamintit că aveau nevoie de niște materiale.  

 

Sau în cazul afacerilor care fac email marketing agresiv, scopul lor este ca oamenii să le vadă numele în inbox. Să-și amintească de ei.  

 

Nu-i interesează neapărat dacă omul deschide fiecare email. Ci vor să ocupe o părticică din mintea lui, fiind prezenți în inbox.  

 

Iar când cineva are nevoie de produsul/serviciul X, involuntar îi va veni în minte afacerea respectivă. 

 

Dacă ai nevoie de ajutor pe partea de copy ca să rezolvi anumite probleme de pe proiectul tău, mă găsești aici: 

 

https://361va7hc15p.typeform.com/consultanta  

 

Elena Petriuc 

 

P.S. Asta e ziua 58 din provocarea de 100 de zile în care scriu emailuri derivate din cuvinte și expresii random. Expresia de azi a fost: Oreo 

 

Dacă participi și tu în provocare și vrei să folosești ”Oreo” într-un text cu un insight interesant, let me know cum ți s-a părut și cum a ieșit textul. 

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *