Poate că n-ar trebui să mai faci încă un curs, să citești încă zece cărți sau să încerci ultima generație de tool AI, că ”asta sigur e mai bună”.
Te-ar ajuta mai mult să aplici ce știi deja, de mai multe ori.
Poate că n-ar trebui să stai zece ore să editezi un text, să tot modifici cuvintele și să cauți în dicționar diferite sinonime care sună mai bine.
Te-ar ajuta mai mult să trimiți textul, să ai un punct de plecare de la care îmbunătățești pe parcurs.
Poate că nu e de vină textul că nu e ”suficient de persuasiv și convingător”.
Te-ar ajuta mai mult o altă abordare a strategiei.
Poate că nu toată lumea vrea un copywriter care muncește gratis și e win-win de ambele situații.
Te-ar ajuta mai mult să fii descurcăreț, axat pe găsirea soluțiilor, și să nu-i dai mai multe bătăi de cap clientului decât ar avea dacă se ocupă singur de texte. Și gratis costă, dar alte resurse mai greu de recuperat.
E mai dificilă a doua variantă.
Dar folosești timpul mult mai util dacă mergi pe ea.
Decât să stai să te plângi că nimic nu merge și nu vine nimeni să-ți spună ce să faci, aș încerca altceva. Și poate că rezultatul final ar fi puțin mai diferit.
Dacă ai nevoie de ajutor pe partea de copy ca să rezolvi anumite probleme de pe proiectul tău, mă găsești aici:
https://361va7hc15p.typeform.com/consultanta
Elena Petriuc