”Doamne, ce-mi plac testimonialele la clienta asta,” îi zic lui Constantin. Termin de formatat textul și intru în softul de email să-l programez.
”De ce? Ce-i așa special la ele?”
”Sunt video-uri scurte. Au maximum 2-3 idei în linii mari pe care pun accent. Nu se lungește cu detalii irelevante.”
Asta pentru că clienta intră în call cu ei și filmează testimonialul împreună. Iar în maximum 5 minute afli strictul necesar.
O chestie pe care o observ la mulți clienți e că cer testimoniale, fără să-i ghideze prea mult.
Nu zic să spui omului fix ce să spună (plus, that is illegal).
Dar oferă-i un scurt guideline cu niște întrebări la care să răspundă, pentru că majoritatea oamenilor nu știu să lase testimoniale. And it’s ok, nu e life-saving skill.
Scot telefonul, se filmează și spun ”recomand, e fain, m-a ajutat că aveam niște probleme”.
Îi ajuți și pe ei, te ajută și pe tine dacă fie:
1. Intri în call cu ei și le pui întrebări clare, iar ei răspund
2. Trimiți un formular de feedback
3. Îi dai un mesaj să răspundă la 2-3 întrebări
Pot ieși testimoniale faine și filmate/scrise spontan.
Am o clientă la care emoția oamenilor se simte din fiecare cuvânt scris. Nu ghidează clienții pe ce să se axeze și totuși acolo sunt puternice.
Dar dacă din experiențele trecute vezi că oamenii dau răspunsuri vagi sau nu știu ce să spună, un mic guideline ar ajuta.
Dacă ai nevoie de ajutor pe partea de copy ca să rezolvi anumite probleme de pe proiectul tău, mă găsești aici:
https://361va7hc15p.typeform.com/consultanta
Elena Petriuc