Strategie fancy vs lucruri de bază

Acum 6 luni: 

 

Constantin: ”Când ziceai că te duci să-ți faci control la ochi?”  

 

Eu: ”Hmmmm… luna viitoare, că am programul full.” 

 

Acum 4 luni: 

 

Constantin: ”Parcă luna trecută ziceai că mergi la control la ochi.” 

 

Eu: ”Am uitat, hai că mă duc în aprilie.” 

 

Aprilie: 

 

Constantin: ”Te-ai programat la control la ochi?” 

 

Eu: ”Ăăăă… hai că merg după Paște.” 

 

Long story short – am mers weekend ăsta :))  

 

(mai amân și eu chestii from time to time 🤷) 

 

M-am dus la același cabinet la care merg de 11 ani, pentru că am fost super mulțumită de fiecare dată când am fost acolo.  

 

Îl cunosc pe optometrist și discutând cu el înainte de consult, am aflat niște lucruri faine: 

 

1. De când are cabinetul, majoritatea sunt clienți recurenți. Dacă și-au făcut ochelarii la el, mulți s-au întors și a doua oară (me included). 

 

2. Ca preț, e undeva medium-high. Și preferă să meargă către clienți care-și permit financiar, nu să scadă prețurile ca să atragă orice tip de client (cum fac mulți din competiția sa). So far, pentru el a funcționat. 

 

3. Îi place foarte mult ceea ce face. Nu s-ar vedea făcând altceva. 

 

4. Îi pasă de clienții cu care lucrează. Nu degeaba are doar 5 stele pe Google, de la aproape 1000 de persoane. 

 

5. Îi pasă de ce fac clienții în timpul zilei, ca să prescrie niște ochelari potriviți pentru activitatea lor. Ceea ce până acum, cel puțin în Iași sau în orașul meu natal n-am mai văzut. 

 

Și principalul lucru care m-a convins timp de 11 ani să merg acolo e că produsele sunt de calitate and worth the money. 

 

Ceva atât de simplu: să ai un business care oferă produse bune.  

 

Și totuși, cu asta și multe alte beneficii, a ajuns să facă ce-i place și să aibă clienți mulțumiți, care se reîntorc de-a lungul timpului. 

 

Asta arată că n-ai nevoie de nu știu ce strategii fancy și complicate.  

 

Oferă produse de care oamenii sunt mulțumiți. De calitate. Plus servicii bune. Și se vor reîntoarce.  

 

Și totuși unii antreprenori au talentul de a complica asta, doar ca să evite să facă lucrurile mai importante. 

 

Dacă ai nevoie de ajutor pe partea de copy ca să rezolvi anumite probleme de pe proiectul tău, mă găsești aici: 

 

https://361va7hc15p.typeform.com/consultanta  

 

Elena Petriuc 

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *