E la 6:10 și mă pun la laptop să-mi verific emailurile. Primul lucru care-mi sare în ochi dintr-un șir de emailul necitite e numele unui client.
Miercurea asta i-am trimis un sales page pentru o carte și așteptam un feedback de la el.
Mai jos ai emailul:
”Dacă nu era 23:37 ti-as fi scris fara ezitare pe whatsapp.
Vreau sa-ti impartasesc ca sunt super multumit si entuziasmat de textul livrat de tine, este un cadou extraordinar pentru mine, pe care l-am savurat chiar azi de ziua mea (am facut 36 :).
Imi place foarte mult flow-ul – cursivitatea pe care o are textul, promisiunile discrete si perfect integrate in text, care reusesc sa respecte momentul tempo-ul nu stiu cum sa ii zic…
Se vede că ești la un nivel superior fata de copywriterii cu care am lucrat si iti sunt foarte recunoscator ca mi-ai acceptat proiectul.”
Să tot începi ziua așa :)))
Sentimentul e reciproc. Când am auzit că e vorba de copy pentru o carte, mi-am zis din start că-mi fac timp pentru proiectul ăsta.
Și a meritat din plin. Mi-a plăcut enorm de mult proiectul, din mai multe motive:
1. Am primit acces la carte și am putut să o citesc înainte să fie publicată ❤️
I am simple kind of person. Dacă am cărți, sunt fericită.
2. Am avut TIMP să lucrez la sales page
Clientul m-a anunțat din timp de ce are nevoie.
N-a vrut un sales page în 2 zile. Deși per total mi-a luat 8 ore să fac tot sales page-ul, cu tot cu revizuit.
Dar am avut timp să fac research.
Am putut urmări materiale din domeniu. Să înțeleg mai bine publicul cu care comunică. Am avut timp să las informațiile să se așeze.
Fiecare pas din proiect l-am făcut fără să simt nevoia să fug. And damn, it’s so refreshing to slow down.
Când eram la început, voiam să grăbesc lucrurile. Voiam să mă mișc mai repede. Uram faptul că stăteam o săptămână pe un sales page.
Acum sunt recunoscătoare când am o săptămână să fac un sales page 😅 Ca să mă pot bucura de proces, nu să fie încă un task urgent.
Funny cum se schimbă lucrurile cu timpul.
3. De un an îmi tot doresc să fac copy pentru cărți și în 2024 mi s-a îndeplinit dorința.
E a patra carte pentru care fac copy din ianuarie până acum. Și mi-ar plăcea să continui cu direcția asta.
Which brings us to…
4. Clientul se pliază foarte bine pe noul avatar cu care vreau să lucrez.
Până acum, cam 70% dintre proiectele pe care am lucrat au fost cu autori de cursuri online.
Luna asta mi-am dat seama că vreau să-mi schimb avatarul pentru servicii de copy.
Și să merg mai mult către copy și marketing pentru cărți.
Mai am ceva experiență de căpătat pentru nișa asta. Dar sunt pregătită să învăț 😀
Iar dacă lucrurile merg bine, am un feeling că-mi va plăcea mai mult nișa asta.
Dacă ai nevoie de ajutor pe partea de copy ca să rezolvi anumite probleme de pe proiectul tău, mă găsești aici:
https://361va7hc15p.typeform.com/consultanta
Elena Petriuc