Ieri am avut o consultanță cu o antreprenoare care a luat pauză 2 ani de la promovare.
Când începuse afacerea, avea o strategie ce mergea foarte ok.
Avea o comunitate engaged, cu vreo 8,000 de oameni.
Gândise bine produsele, astfel încât să obțină ușor prima vânzare, iar apoi să le prezinte și alte opțiuni, ca o completare.
DAR… acum vreo 4 ani, a lucrat cu cineva care i-a zis să schimbe total modul de promovare.
I-a spus să nu mai promoveze o parte din produse, ci să se concentreze doar pe unul singur.
Și i-a promis că îi va aduce mai multe vânzări.
Așa că a renunțat la strategia ei de bază, a abordat cealaltă metodă și chiar s-a ales cu niște sume foarte frumoase de bani…
În pierdere. Cu un minus în față 😅
Rezultatele aduse nici nu se comparau cu ce avea înainte.
Dar 2 ani au tot încercat să facă noua abordare să meargă, până când ea a renunțat complet. Iar acum vrea să se întoarcă la ce a funcționat.
E o întâmplare nasoală, dar din care putem deduce o lecție simplă:
Când cineva îți spune să renunți la modul tău de promovare, deși știi că asta a funcționat ok până acum… apasă butonul de Leave Meeting din Zoom.
Nicio persoană cu ceva experiență în promovare și cu intenții bune la mijloc n-o să-ți spună să renunți la ce a mers bine.
Îți poate sugera să testezi ceva în paralel, fiindcă a observat că în industrie mulți o practică.
Sau a studiat mai multe funneluri din străinătate și crede că ar fi o direcție ce merită încercată.
Dar n-o să-ți spună abandonezi tot ce ai construit până acum.
Așa că, data viitoare când lucrezi cu un marketer pe un proiect, faci un mentorat, sau aplici la o consultanță, ai grijă să filtrezi acele sfaturi.
Și nu accepta să faci schimbări radicale, când știi că abordarea ta actuală merge ok.
S-ar putea să pierzi puțin mai mult decât timpul și banii pe acea ședință.
Dacă ai nevoie de ajutor sub formă de consultanță pe partea de copy sau sugestii de îmbunătățit o pagină de vânzare, mă găsești aici:
https://361va7hc15p.typeform.com/consultanta
Elena Petriuc