Oamenii NEINTERESAȚI nu citesc

Oamenii nu citesc – NU, oamenii NEINTERESAȚI nu citesc.

Dar cel care chiar e interesat de ceea ce vinzi și vrea să afle ce primește de banii ăia, citește înainte (sau urmărește video-ul dacă e VSL)

Săptămâna asta am auzit de prea multe ori replica ”Oamenii nu citesc”. Ceea ce nu este adevărat.

Adică arată-mi tu o persoană care scoate banii și cumpără ceva de 5k de euro, fără să știe ce cumpără mai exact (vorbim aici de persoane care au un câștig mediu, nu Elon Musk).

O persoană interesată și pregătită să cumpere vrea să știe ce primește în schimb.

Iar dacă tu nu-i dai detaliile de care are nevoie…îl pierzi pentru că consideri că oamenii nu mai citesc.

Chiar și atunci când vorbim de lucruri gratuite, ca lead magnet sau consultanță gratuită.

Un lead de calitate vrea să știe ce primește.

Un lead slab se înscrie pentru că e gratuit și nu are altceva mai bun de făcut cu timpul lui.

Și după primul email deja dă unsubscribe și un reply supărat că de ce îi trimiți emailuri și de unde i-ai furat datele personale.

Dacă tu te iei după persoanele care NU citesc, o să aduci doar persoane care nu citesc.

Și poți zice bye bye la persoanele care ar fi dispuse să cumpere sau să fie un lead bun.

Dacă vezi că nici leadurile bune nu citesc… atunci problema este în altă parte:

  1. Copy-ul este prost scris și nu convinge omul să citească
  2. Designul te zgârie pe retină și efectiv te doare capul când vrei să citești
  3. Ai blocuri foarte mari de text și scris mic
  4. Pagina se încarcă prea greu și îți pierzi răbdarea

Rezolvă mai întâi problemele cu pagina înainte să afirmi că oamenii nu citesc.

Ai fi surprins cum dintr-odată oamenii calificați citesc 🙂

Dacă vrei să te abonezi la newsletterul meu zilnic, aici e link-ul: rebelwriter.ro 

Dar înainte să te abonezi, ține cont de 3 chestii:

1. Newsletterul este doar pentru copywriteri, content writeri și storytellers.

2. Ai 7 zile la dispoziție să treci prin welcome sequence. O poți face acum pe loc, sau în următoarele 7 zile. Altfel you are out.

3. Ca să primești secvența de welcome, înainte de toate trebuie să-ți confirmi adresa de email.

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *