O parcare de chirurg a declanșat un efect puternic în marketing

În weekend am fost la grădina botanică împreună cu vărul meu și fiica lui. După ce am vizitat-o, am mers spre mașină, parcată în primul loc liber găsit. 

 

Cu cât ne apropiam mai mult de ea, am observat ceva suspect:  

 

Oamenii de pe trotuar se tot opreau din mers și priveau spre mașina vărului meu și cea parcată lângă. 

 

În mintea mea deja îmi făceam scenarii că poate cineva a bușit-o, sau a zgâriat-o urât, apoi a fugit.  

 

Dar când am ajuns acolo, n-a fost nici una, nici alta. 

 

În fața mașinii a parcat un Porsche cam dublu în mărime, care s-a chinuit să intre în locul liber.  

 

S-a chinuit așa tare să încapă încât a lipit-o de numărul de înmatriculare al vărului meu. La propriu, nu puteai să treci o foaie de hârtie printre cele două mașini. 

 

”Hmmmm… crezi că o poți scoate de aici fără să o zgârii?” l-am întrebat. 

 

”Mă descurc. Chiar și dacă se zgârie amândouă, daunele o să fie mai scumpe la el decât la mine.” 

 

Vestea bună e că nicio mașină n-a fost vătămată în proces. Am reușit să plecăm, fără să-l zgâriem pe cel/cea care a parcat cu o precizie de chirurg. 

 

În schimb, mi-am reamintit de cât de puternic e efectul creat atunci când mai mulți oameni se opresc și urmăresc același lucru.  

 

Îți stârnește curiozitatea să afli de ce. Sau crezi că e ceva interesant acolo, dacă atâtea persoane îi acordă atenție. 

 

Ei bine, efectul ăsta îl poți crea și pentru clienții tăi în anumite situații. 

 

De exemplu, să spunem că promovezi un material gratuit sau un newsletter. Poți preciza pe pagina de prezentare: 

 

1. Câți abonați sunt; 

 

2. De câte ori a fost descărcat acel material; 

 

3. Mai multe exemple de reply-uri. 

 

Pe lângă că pot juca rol de proof, așa creezi un efect similar: ”mai mulți oameni au urmărit/s-au abonat aici, vreau și eu să văd de ce.” 

 

Dacă ai nevoie de ajutor sub formă de consultanță pe partea de copy sau sugestii de îmbunătățit o pagină de vânzare, mă găsești aici: 

 

https://361va7hc15p.typeform.com/consultanta  

 

Elena Petriuc 

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *