Sau chiar să explorezi idei noi, când simți că ai vorbit cam despre tot ce se putea în nișa ta.
1. Ia un topic suficient de comun, pe care l-au explicați alții sau chiar și tu.
2. Spune opusul.
Să-ți dau un exemplu:
Inițial voiam să scriu despre altceva azi.
Despre ce se întâmplă dacă apelezi la ChatGPT de fiecare dată când n-ai chef să faci munca puțin mai grea, în loc să lucrezi tu.
Pe scurt: în timp abilitățile încep să scârțâie.
Dacă acum poți scrie cam pe loc o postare de social media, peste câteva luni îți va fi mai greu să le scrii tu de la zero.
Apoi m-am întrebat… cum aș putea contrazice ideea asta, fără să contrazic cu adevărat părerea mea de bază?
Și am schițat ideea următoare:
Poate că unele abilități e ok să le pierzi sau să le delegi către altceva/altcineva.
Poate nu-ți place să scrii articole de blog, nu e unul dintre serviciile tale principale. Dar ți-a cerut o dată un client să-l ajuți cu acest task, fiindcă n-are timp să caute alt copywriter.
Atunci e de înțeles de ce n-are rost să-ți bați capul cu asta și mai bine apelezi la ajutor.
În timp, abilitatea nu te va ajuta așa mult și ai putea pierde timp învățând un lucru care nu-ți va fi util în viitor.
Dar dacă e o abilitate de care ai nevoie zilnic și îți aduce constant bani în firmă? Well… în locul tău m-aș asigura că nu începe să scârțâie.
După cum vezi, ideile sunt similare, dar unghiul diferă.
Și poți face asta cam cu orice idee, atâta timp cât nu ajungi să te contrazici singur și păstrezi intactă în text perspectiva ta.
Dacă ai nevoie de ajutor sub formă de consultanță pe partea de copy, email marketing sau sugestii de îmbunătățit o pagină de vânzare, mă găsești aici:
https://361va7hc15p.typeform.com/consultanta
Elena Petriuc