Dacă tu nu poți veni cu contentul tău propriu ca să te promovezi, nu te poți numi copywriter.
Scrolez pe LinkedIn să caut idei despre ce aș putea scrie astăzi. Însă nu am avut mult noroc.
Așa că trec la Facebook.
Și am dat peste o postare de la o tipă digital marketer și copywriter.
„De ce îmi pare atât de cunoscută postarea asta? Sigur am văzut-o în altă parte.”
Apoi mi-am amintit. Am intrat pe LinkedIn și am dat peste aceeași postare la un email marketer cunoscut, doar că în engleză.
Exact același format, aceeași formatare, tradusă cuvânt cu cuvânt.
Deci, tu spui că ești copywriter și practic iei copy/paste contentul altcuiva pentru postările tale?
Mai rău, nici măcar nu vii cu ceva extra de la tine?
De credit față de persoana de la care te-ai ”inspirat” nici nu mai zic.
Nu-i nimic în neregulă să cauți idei de topicuri despre care să discuți.
Nu e ca și cum poți reinventa roata cu fiecare postare/email trimis.
Dar una e să cauți idei și să vii cu abordarea ta, punctul tău de vedere sau experiența ta.
Și alta e să copiezi contentul altcuiva, sperând că nu se va prinde nimeni.
Din păcate nu e singura care face asta.
În schimb, ea și genul de copywriteri care fac asta vor fi primii înlocuiți de AI.
Pentru că și AI-ul poate copia idei și nu vine cu punctul lui de vedere. De ce să plătească o persoană să facă același lucru?
Dacă chiar vrei să faci treabă bună pe copy și să ai clienți longterm, bate-ți capul să vii cu ceva original atât pentru tine, cât și pentru clienți.
Dacă vrei să te abonezi la newsletterul meu zilnic, aici e link-ul: rebelwriter.ro
Înainte să te abonezi, ține cont de 3 chestii:
1. Newsletterul este doar pentru copywriteri, content writeri și storytellers.
2. Ai 7 zile la dispoziție să treci prin welcome sequence. O poți face acum pe loc, sau în următoarele 7 zile. Altfel you are out.
3. Ca să primești secvența de welcome, înainte de toate trebuie să-ți confirmi adresa de email.