Nu ai nevoie mereu de conținut personal

Iubesc să citesc conținut în care autorul vine cu ceva din experiența personală și își zice părerea. 

 

Mi se pare mult mai interesant decât cel pur generic, teoretic, cu explicații și… atât. 

 

ÎNSĂ, anul ăsta mi-am dat seama că inclusiv cu părerile personale o poți da de gard. 😅 

 

Sunt abonată la un newsletter, mai mult în scop de research pentru un proiect.  

 

În linii mari, e un newsletter cu mai multe informații înșiruite, apoi autorul își zice părerea despre acele lucruri. 

 

Problema e că opiniile, în 99% din cazuri… sunt niște comentarii ironice de 1-2 rânduri care, de multe ori, nu aduc nimic în plus informațiilor adăugate. 

 

N-aveam nicio problemă dacă erau câteva replici ironice ici-colo. Din contră, ar fi fost super ok. 

 

Dar când emailul are 1,500-2,000 de cuvinte de comentarii ironice… e puțiiiin cam mult. 

 

La un moment dat mă irita cât le citeam. Simțeam că pierd timpul. 

 

Așa că de vreo 6 luni am început doar să le deschid, să scanez ce mă interesează, apoi caut pe Google sau dau click pe sursa informațiilor. Atât. 

 

Tehnic, senderul are engagement de la mine. 

 

Dar nu a reușit să mă capteze cu părerile personale. Nu mi s-au părut ceva extra, mai valoros decât informațiile generice.  

 

În cazul ăsta aș fi preferat doar conținutul de bază. 

 

Așa că, decât să incluzi opinii doar de dragul de a le include, că așa zic trendurile din 2025 sau mai știu eu din ce an… e mai bine să nu o faci. 

 

Sau îți schimbi abordarea și dedici câteva minute să completezi cu o idee utilă. 

 

Pentru că ăsta-i scopul din spatele conținutului personal: 

 

Să vii cu ceva în plus, util, de la tine, din experiența ta. 

 

Dacă ai nevoie de ajutor sub formă de consultanță pe partea de copy, email marketing sau sugestii de îmbunătățit o pagină de vânzare, mă găsești aici: 

 

https://361va7hc15p.typeform.com/consultanta  

 

Elena Petriuc 

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *