N-am cuvinte

”Și, cum vi s-a părut Joker?” ne-a întrebat o prietenă după ce ne-am ridicat de pe scaunele din sala de cinema.  

 

Întrebarea a fost urmată de o tăcere spartă doar de foșnetele oamenilor pregătiți să plece. Abia după ce a repetat întrebarea, a răspuns Constantin. 

 

”Își merită nota de pe IMDb.” 

 

”Nici eu nu i-aș da mai mult,” a spus ea. ”Elena, tu ce zici?” 

 

Well… Elena a rămas atât de șocată încât nici acum nu poate să-și găsească cuvintele.  

 

Chiar și după o noapte întreagă de somn, mintea mea nu poate formula o propoziție coerentă despre… toată experiența. 

 

În schimb, filmul mi-a amintit de pagina de vânzare scrisă de alt copywriter, pe care m-a rugat un client să o modific săptămânile trecute, pentru că:  

 

1. Fiecare paragraf părea că zice fix același lucru, exprimat diferit.  

 

Practic nu avea un mesaj care să avanseze într-un fel. Doar repeta ceva deja scris. 

 

2. Pe alocuri erau băgate prea multe analogii în puncte în care nu-și aveau rostul. 

 

Not gonna spoil it to you, dacă vrei să vezi filmul. 

 

Tot ce pot să spun e că și Joker avea niște lucruri inserate alocuri care deloc nu-și aveau rostul. Doar stricau momentele emoționante. 

 

Actorii au făcut o treabă mișto, nu zic nu. Efectele erau foarte faine. 

 

Dar ca și la textele de vânzare, o execuție bună nu poate salva un mesaj meh, care te plictisește de la primele paragrafe. 

 

Dacă ai nevoie de ajutor sub formă de consultanță pe partea de copy sau sugestii de îmbunătățit o pagină de vânzare, mă găsești aici: 

 

https://361va7hc15p.typeform.com/consultanta  

 

Elena Petriuc 

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *