Poți vinde un produs sau un serviciu chiar dacă sunt de calitate proastă. Dar doar o singură dată.
Am avut recent o discuție despre asta cu un client.
Adevărul este că, dacă ai un marketing bun dar produsul e varză, poți să vinzi.
Problema este că nu pentru mult timp. Și nu la aceleași persoane care au cumpărat o dată și au fost dezamăgite.
De exemplu, la un moment dat mă ocupam de Facebook Ads.
Iar unul din clienți vindea haine pentru femei, printre care și colanți.
Unghiul de promovare pe care îl voia era că nu sunt deloc transparenți.
Ok, eu merg la sală și ar fi fost super utili. Așa că mi-am comandat de la el.
În poze arătau foarte bine. În realitate…
Se vedea totul prin ei. Fie că purtai colanți sau nu, nu era mare diferența.
Dar asta nu e tot.
În poze era o culoare un fel de portocaliu ca piersicile. În realitate de fapt erau un portocaliu strident ca evidențiatorul.
După faza asta, nu mai cumpăr niciodată de la magazinul ăla. Oricât de bune ar fi mesajele.
Poate prima dată încasezi niște vânzări pentru că ai marketing bun. Dar în timp îți va fi foarte greu să ai clienți recurenți.
Chiar dacă exemplul de mai sus este despre un magazin online, asta se aplică și la servicii și cursuri.
Asigură-te că livrezi ceea ce promiți. Un marketing bun îți poate aduce multe vânzări.
Dar ca să fie constante, și ceea ce oferi trebuie să se ridice la standardele marketingului.
Dacă vrei să te abonezi la newsletterul meu zilnic, aici e link-ul: rebelwriter.ro
Înainte să te abonezi, ține cont de 3 chestii:
1. Newsletterul este doar pentru copywriteri, content writeri și storytellers.
2. Ai 7 zile la dispoziție să treci prin welcome sequence. O poți face acum pe loc, sau în următoarele 7 zile. Altfel you are out.
3. Ca să primești secvența de welcome, înainte de toate trebuie să-ți confirmi adresa de email.