Limbaj de Russell Brunson pe steroizi

Ieri am avut un call cu un client, care voia să discutăm partea de email marketing.  

 

Luna trecută a lucrat în paralel cu niște consultanți pe vânzări. Apoi au testat mai multe abordări pe email, despre care voia să-mi facă un update. 

 

Discuția a sunat așa: 

 

„În niciun caz nu vreau să folosim limbajul propus de ei! E mult prea agresiv, nu mă văd vorbind așa și pe alocuri mi se pare că se ia direct de oameni. 

 

Limbajul e un fel de Russell Brunson pe steroizi.  

 

Asta nu vreau să preluăm în comunicare. Abonații o să creadă că mă transform sau am dublă personalitate. 

 

În schimb, ideile folosite și structura mi-au plăcut. Uită-te peste câteva exemple și spune-mi ce părere ai.” 

 

Ce a punctat mai sus clientul e unul dintre principalele motive pentru care unii antreprenori resping textele primite. 

 

Și pe bună dreptate. 

 

Nici eu nu m-aș simți comod să folosesc un email total opus cu personalitatea mea și cu modul în care scriu. Probabil nici tu. 

 

Poți să ai idei mișto în conținut, sau o structură faină, dar dacă clientul nu se regăsește în cum scrii, probabil va fi nevoie să faci modificări majore în primele texte. 

 

Iar, cu timpul, înțelegi mai ușor ce cuvinte folosește, ce părere are despre anumite topicuri, dar și cum să îmbini elemente de copy și lucrurile specifice lui. Te obișnuiești, textul iese mai natural și modificările se reduc. 

 

Sau, dacă îți este prea greu să replici vocea clientului și nu-ți place cum se exprimă, poți încheia colaborarea. 

 

De exemplu, mie nu-mi place să scriu texte care sună precum teleshopping-ul, se iau direct de oameni, sau conțin mai multe emoticoane decât cuvinte. 

 

Unele branduri vor asta. Probabil o să lucreze cu copywriteri ce le respectă dorința asta. Doar că nu o să fiu eu acea persoană. 

 

Dacă ai nevoie de ajutor sub formă de consultanță pe partea de copy sau sugestii de îmbunătățit o pagină de vânzare, mă găsești aici: 

 

https://361va7hc15p.typeform.com/consultanta  

 

Elena Petriuc 

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *