Greșeli care te fac să pierzi un client 😅

Ieri m-am auzit cu un potențial client la un call. Și mi-a povestit că deja lucrează cu un băiat, care face: 

 

1. FB Ads 

 

2. Setări tehnice de webinar și în platforma lor de cursuri 

 

3. Email marketing 

 

4. Copy pentru emails 

 

5. Grafice pentru ads și emails 

 

6. Setup în Zoom pentru webinar 

 

7. Răspunde și la 11 noaptea dacă are nevoie de ceva 

 

Sper că n-am ratat nimic 🤔 

 

A fost una dintre puținele persoane cu care am vorbit și a zis niște cuvinte așa faine de colaboratorul actual. Mai-mai că vreau și eu să-l cunosc la cum l-a lăudat. 

 

Așa că întrebarea mea următoare a fost: de ce vrea să renunțe la el? 

 

Răspunsul antreprenorului în mare a fost ăsta: 

 

Mai scrie cuvinte greșite. Ieri în CTA i-a mâncat o literă. 

 

I-a zis să duplice o pagină în site și să modifice pe aceea. I-a modificat în pagina veche, dar apoi a reparat. 

 

I-a zis să scoată webinarul de pe site după ce e gata, dar nu l-a scos (în contextul în care call-ul a fost luni la 11:00 dimineața, iar webinarul a avut loc duminică la 20:00 seara). 

 

A uitat să modifice o dată într-un email. 

 

Detalii de genul. 

 

Puține call-uri m-au lăsat mască până acum. Ăsta e unul dintre ele. 

 

Personal, ce greșeli a enumerat acolo nu consider că se compară cu beneficiile pe care le oferă băiatul respectiv.  

 

I-a scăpat o literă? This is not a big deal. Se poate întâmpla tuturor, oricât de perfecționist ai fi.  

 

A uitat să modifice o dată într-un email? Și eu am avut un client care a uitat să modifice topicul unui webinar dintr-un email. Am rezolvat problema în 5 minute, trimițând un alt email în care corectam greșeala.  

 

N-a scos un webinar de pe site luni la prima oră? Are timp să o facă, abia a început ziua. 

 

A greșit cu pagina respectivă? Tot el a reparat. 

 

Atâta timp cât nu sunt greșeli colosale, m-aș gândi dacă detaliile astea chiar sunt atât de importante încât să schimbe colaboratorul.  

 

Pentru că lucruri de genul i se pot întâmpla oricui.  

 

Iar dacă schimbi omul că n-a pus virgula unde trebuie sau că a mâncat o literă la un cuvânt… mult noroc să găsești persoana care nu face greșeli niciodată 😅 

 

Inclusiv antreprenorul respectiv mi-a povestit de niște greșeli făcute de el însuși, iar colaboratorul a intervenit și la 11 noaptea să-l ajute.  

 

Eu la 11 noaptea dorm. De la 6-7 seara până la 8-9 dimineața, de cele mai multe ori, nu răspund la mesaje.  

 

Băiatul acela face multe chestii și din ce a zis clientul, îi ies bine. Eu nu fac mai mult de email marketing și copy.  

 

Și totuși pentru niște greșeli micuțe vrea să-l schimbe. 

 

Mi se pare amuzant cum unii antreprenori aplică principiul lui Guță când lucrează cu freelanceri: Am greșit și eu, dar cine nu greșește. Ai greșit si tu, greșeala se plătește. 

 

Dacă ai nevoie de ajutor pe partea de copy ca să rezolvi anumite probleme de pe proiectul tău, mă găsești aici: 

 

https://361va7hc15p.typeform.com/consultanta  

 

Elena Petriuc 

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *