Frizerul care și-a salvat afacerea cu ajutorul clienților fideli

Am citit azi povestea unei femei din UK, care lucrează ca frizer.  

 

Aceasta activează în domeniu de mai bine de 40 de ani, deține o frizerie proprie și are clienți fideli. 

 

Însă… din cauza unui hematom cerebral, femeia și-a pierdut vederea la 56 de ani.  

 

Vederea periferică s-a redus la 50%, putând distinge vag lucrurile din jurul ei, ca printr-o ceață deasă.  

 

Medicii i-au spus că nu mai poate lucra ca frizer, femeia nereușind să-și vadă clar nici măcar mâinile.  

 

Dar femeia nu a renunțat la meseria ei. La 3 luni după spitalizare, a continuat să tundă. 

 

Întrebarea e:  

 

Câte persoane ar avea încredere să meargă la un frizer orb? 

 

Răspuns: clienții ei fideli au continuat să vină la frizeria ei. Au așteptat-o să se întoarcă la muncă și să poată veni iar la ea. 

 

Unul dintre clienți a declarat într-un reportaj  că „nu s-ar duce niciodată în altă parte, pentru că ea îl tunde mereu cum își dorește.” 

 

Altul spune că „am avut frizuri groaznice de la frizeri care văd bine. Ea face treabă mult mai bună.” 

 

Moral of the story: 

 

Dacă ești bun în domeniul tău și ai o bază de clienți fideli, ei vor continua să stea alături de tine. Chiar și în momente în care totul pare pierdut.  

 

De asta clienții actuali ar trebui să aibă prioritate față de potențialii clienți. Ceva ce multe afaceri neglijează. 

 

În loc să ofere servicii și discounturi bune pentru clienții actuali, ei vor să facă asta pentru potențialii clienți ca să-i atragă. 

 

În loc să răsplătească clienții actuali pentru încredere și pentru că i-au susținut de la început, ei dau oferte mai bune către potențiali clienți.  

 

Nu zic că achiziția de clienți noi nu-i importantă. Este.  

 

Dar dintre clienții mai vechi, fideli și care au stat cu tine de la început, și un client nou cu care abia ai interacționat și încă nu-i nicio relație acolo… clienții fideli sunt mai valoroși longterm. 

 

Dacă ai nevoie de ajutor pe partea de copy ca să rezolvi anumite probleme de pe proiectul tău, mă găsești aici: 

 

https://361va7hc15p.typeform.com/consultanta  

 

Elena Petriuc 

 

P.S. Asta e ziua 56 din provocarea de 100 de zile în care scriu emailuri derivate din cuvinte și expresii random. Expresia de azi a fost: frizer orb 

 

Dacă participi și tu în provocare și vrei să folosești ”frizer orb” într-un text cu un insight interesant, let me know cum ți s-a părut și cum a ieșit textul. 

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *