În cartea Inovatorii, de Walter Isaacson, autorul discută despre cum au apărut calculatoarele încă de la rădăcini (din mai 1833, mai precis).
Și în primele pagini povestește despre Ada, contesa de Lovelace, care își dorea să creeze o Mașină Analitică, doar că rămăsese la stadiul de planificare într-un studiu științific numit Note, tehnologia nefiind suficient de dezvoltată la acel timp ca să o materializeze.
Și tot în primele pagini vorbește despre copilăria ei.
A fost crescută de mama sa, care voia să prevină ca Ada să dezvolte înclinații artistice precum tatăl ei, o persoană cam instabilă.
Așa că o punea să mănânce matematică pe pâine.
Când Ada părea interesată de geografie, literatură sau alte domenii mai umane, îi dădea să învețe și mai multă matematică.
And guess what?
Acele Note despre Mașina Analitică au apărut pentru că a început să se joace cu matematica, proiectând ceva ce oamenii ar fi considerat Sci-Fi la acea vreme.
Well, dacă ea a reușit să fie creativă cu matematica și fizica, două domenii în care poate fi mai greu să vii cu păreri ușor diferite, înseamnă că mai toate domeniile îți permit să fii un pic creativ când promovezi un produs.
Și prin creativ nu mă refer să scrii poezii și rime prin care vinzi acel produs.
Ci să vii cu unghiuri și idei interesante.
Când chiar vrei să creezi niște texte puțin mai diferite decât competiția clientului tău, se poate, chiar dacă e un domeniu mai tehnic.
E mai greu.
Una e să scrii un mesaj promovând o carte sau ceva mobilier pentru un apartament, alta e să ilustrezi atractiv o trusă pentru un mecanic sau un accesoriu medical.
Dar cam orice produs poate fi prezentat interesant dacă îți dai puțin silința.
Asta fără să deviezi de la ce-și dorește avatarul să audă despre ofertă.
Dacă ai nevoie de ajutor sub formă de consultanță pe partea de copy, email marketing sau sugestii de îmbunătățit o pagină de vânzare, mă găsești aici:
https://361va7hc15p.typeform.com/consultanta
Elena Petriuc