Marți am fost la cinema pentru filmul Deadpool. Și știi cum e la început, vreo 20 min de reclame, anunțul că dacă înregistrezi poți fi dat în judecată, ce faci dacă e incendiu/cutremur și să dai telefonul pe silent sau să-l închizi.
Doar că de data asta au făcut ceva diferit.
În loc să arate disclaimerul clasic să închizi telefonul, au folosit un video cu Deadpool și Wolverine în care transmiteau să-ți dai telefonul pe silent (printre înjurăturile lui Wolverine și încercările lui Deadpool să-l oprească).
Reacția la o metodă diferită să spui un mesaj basic?
Oamenii din sală râdeau în hohote. Și chiar am observat mai multe persoane că scoteau telefonul, probabil să-l dea pe silent.
Practic au luat clasicul avertisment și l-au transformat într-un moment genial. L-am găsit pe YouTube aici, dacă vrei să vezi faza.
Nu știu să-ți zic acum cât de eficient a fost, dar în sala de cinema n-a sunat niciun telefon timp de 2 ore.
Deci spun că și-a atins scopul, chiar dacă a fost sub o formă mai amuzantă și memorabilă.
Moral of the story:
1. Nu strică să testezi și niște lucruri ieșite din tipar.
Ai putea avea niște reacții tare faine dacă nu te limitezi la ce se face, care-i ”dogma” în industrie și ce vezi că fac restul.
2. Dacă ai un mesaj boring de transmis, poți să-l faci mai bun lucrând la experiență.
Cum am spus mai sus, mesajul cu ”dă telefonul pe silent” probabil nu atrage atât de mult atenția. Cu ușurință poate fi ignorat.
Dar când îl transformi într-un moment amuzant, care pare rupt din film și actorii par că vorbesc direct cu tine… e altceva, chiar dacă mesajul e același.
Dacă ai nevoie de ajutor pe partea de copy ca să rezolvi anumite probleme de pe proiectul tău, mă găsești aici:
https://361va7hc15p.typeform.com/consultanta
Elena Petriuc