Prima reacție pe care am avut-o când am aflat expresia de azi a fost:
„Who the fork is Ronnie Coleman?”
Numele nu-mi spune absolut nimic. Așa că intru pe Google să aflu cine e și ce a făcut remarcabil, ca să am un topic de email.
„Hmmmm… fața lui mi-e familiară. Dar nu știu de unde să-l iau…” spun când văd primele căutări.
Și când am dat click pe un video de pe YouTube mi-am amintit.
E tipul care spune Lightweight, baby când face genuflexiuni cu o bară încărcată de discuri, care pare că s-ar rupe în orice moment.
Și de atunci replica a devenit atât de cunoscută încât o să auzi des oameni la sală zicând asta, în timp ce își bat recordul personal :))
De îndată ce am văzut video-ul cu el, mi-am amintit pe loc cine e. Deși numele lui nu-mi spunea nimic cu 2 minute înainte.
Asta e un semn bun.
Chiar dacă oamenii nu-ți rețin numele brandului, încă e un win că asociază niște lucruri cu tine. Înseamnă că ai ieșit în evidență cu ceva și ai reușit să rămâi în mintea lor.
De exemplu:
Ștefan Mandachi îl asociez cu autostrada și cu ajutatul cățeilor abandonați pe stradă.
Elijah Wood îl asociez cu Frodo Baggins din LotR.
Troy Broussard – tipul care a creat BerserkerMail.
Și tot așa – chiar dacă nu-mi amintesc numele lor de fiecare dată, am ceva puternic cu care îi asociez.
Au ieșit în evidență cu ceva suficient de mult încât să-mi amintesc de ei, chiar dacă nu le rețin mereu numele.
În schimb, în cazul short-urilor de pe YT cu ”ASTA e cel mai wow lucru”, sau ”Nu o să-ți vină să crezi că ASTA se poate întâmpla”…
Singurul lucru pe care o să mi-l amintesc e o voce enervantă, care zice ASTA mai țipat și cu accent. Voci diferite, care spun același lucru și care nu se remarcă cu nimic.
(ieri am avut o postare despre sindromul ”THIS” care acaparează scripturile video din shorts la fel de mult ca hook-urile de pe LI)
Dacă ai nevoie de ajutor să vii cu ceva remarcabil pe un proiect de copy la care lucrezi acum, poți aplica aici pentru consultanță personalizată:
https://361va7hc15p.typeform.com/consultanta
Elena Petriuc
P.S. Asta e ziua 47 din provocarea de 100 de zile în care scriu emailuri derivate din cuvinte și expresii random. Expresia de azi a fost: Ronnie Coleman
Dacă participi și tu în provocare și vrei să folosești ”Ronnie Coleman” într-un text cu un insight interesant, let me know cum ți s-a părut și cum a ieșit textul.