Cum te asiguri că oamenii nu uită cine ești, chiar dacă îți uită numele

Prima reacție pe care am avut-o când am aflat expresia de azi a fost: 

 

„Who the fork is Ronnie Coleman?”  

 

Numele nu-mi spune absolut nimic. Așa că intru pe Google să aflu cine e și ce a făcut remarcabil, ca să am un topic de email.  

 

„Hmmmm… fața lui mi-e familiară. Dar nu știu de unde să-l iau…” spun când văd primele căutări. 

 

Și când am dat click pe un video de pe YouTube mi-am amintit.  

 

E tipul care spune Lightweight, baby când face genuflexiuni cu o bară încărcată de discuri, care pare că s-ar rupe în orice moment. 

 

Și de atunci replica a devenit atât de cunoscută încât o să auzi des oameni la sală zicând asta, în timp ce își bat recordul personal :))  

 

De îndată ce am văzut video-ul cu el, mi-am amintit pe loc cine e. Deși numele lui nu-mi spunea nimic cu 2 minute înainte. 

 

Asta e un semn bun.  

 

Chiar dacă oamenii nu-ți rețin numele brandului, încă e un win că asociază niște lucruri cu tine. Înseamnă că ai ieșit în evidență cu ceva și ai reușit să rămâi în mintea lor. 

 

De exemplu: 

 

Ștefan Mandachi îl asociez cu autostrada și cu ajutatul cățeilor abandonați pe stradă.  

 

Elijah Wood îl asociez cu Frodo Baggins din LotR. 

 

Troy Broussard – tipul care a creat BerserkerMail. 

 

Și tot așa – chiar dacă nu-mi amintesc numele lor de fiecare dată, am ceva puternic cu care îi asociez.  

 

Au ieșit în evidență cu ceva suficient de mult încât să-mi amintesc de ei, chiar dacă nu le rețin mereu numele.  

 

În schimb, în cazul short-urilor de pe YT cu ”ASTA e cel mai wow lucru”, sau ”Nu o să-ți vină să crezi că ASTA se poate întâmpla”… 

 

Singurul lucru pe care o să mi-l amintesc e o voce enervantă, care zice ASTA mai țipat și cu accent. Voci diferite, care spun același lucru și care nu se remarcă cu nimic. 

 

(ieri am avut o postare despre sindromul ”THIS” care acaparează scripturile video din shorts la fel de mult ca hook-urile de pe LI) 

 

Dacă ai nevoie de ajutor să vii cu ceva remarcabil pe un proiect de copy la care lucrezi acum, poți aplica aici pentru consultanță personalizată:  

 

https://361va7hc15p.typeform.com/consultanta    

 

Elena Petriuc 

 

P.S. Asta e ziua 47 din provocarea de 100 de zile în care scriu emailuri derivate din cuvinte și expresii random. Expresia de azi a fost: Ronnie Coleman 

 

Dacă participi și tu în provocare și vrei să folosești ”Ronnie Coleman” într-un text cu un insight interesant, let me know cum ți s-a părut și cum a ieșit textul. 

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *