Zilele astea mi-am amintit de un principiu peste care am dat la începutul anului. Și, deși l-am urmat de când l-am descoperit, parcă pe zi ce trece capătă mai mult sens.
Be patient, but don’t waste time.
Până acum l-am aplicat pe client work. De exemplu:
Dacă un client întârzie să-mi ofere materialele de care am nevoie, nu stau pe capul său cu remindere de dimineață până seară.
În timpul ăla găsesc altceva de făcut.
Dacă unui colaborator îi ia mai mult timp să înainteze cu partea sa, îl aștept.
Fac altceva între timp, fie pentru alt client, fie pentru mine.
Nu sunt needy, să stau pe capul acelei persoane până când face ce am nevoie. Când e gata, e gata.
Weekendul trecut am mai găsit un sens pentru principiul ăsta.
Dacă sunt într-o situație care NU depinde de mine să fac lucrurile la timp, sau să le grăbesc, accept asta.
Pot să stau în cap și să vorbesc în chineză, dacă nu pot eu să fac ceva să schimb situația, degeaba mă agit și dau cu pumnul în masă. Nu ar schimba mare lucru.
Așa că aștept.
Dar în timpul de așteptare nu-mi văd de alte proiecte, sau alte chestii de făcut. Caut altă alternativă. Fie una mai bună, fie una care depinde mai mult de mine.
Dacă ai nevoie de ajutor pe partea de copy ca să rezolvi anumite probleme de pe proiectul tău, mă găsești aici:
https://361va7hc15p.typeform.com/consultanta
Elena Petriuc