Cum să fii cu 1,800 lei mai ușor din cauza unei greșeli

Stăteam cu mama în bucătărie, cu radio-ul mergând pe fundal. 

 

Prezentatorii citeau diferite situații de la ascultători, care au primit amendă pentru parcare neregulamentară. Iar una dintre ele mi-a atras instant atenția. 

 

Cineva trebuia să primească 200 lei amendă, dar polițistul a adăugat un 0 în plus, din neatenție. Și greșeala nu s-a corectat.  

 

Câteva luni mai târziu, s-a dus să o achite și a aflat că așa a fost înregistrată. Și mna, a achitat 2,000 lei 😬 

 

Asta s-ar fi putut preveni cu un double-check atât de către polițist, cât și de către șofer. Iar șoferul n-ar fi fost cu 1,800 lei mai ușor. 

 

Dar genul ăsta de greșeli lejer pot apărea și în timpul unei lansări, din neatenție și oboseală adunată.  

 

N-ai verificat linkul paginii cu produsul, ca să te asiguri că merge. 

 

Nu te-ai uitat pe pagină atât pe desktop, cât și pe telefon. 

 

N-ai testat butoanele ca să vezi dacă merg. 

 

Poate n-ai inclus linkul corect, ci altul care nu mai e valabil. 

 

Greșelile astea, deși banale, pot afecta mult rezultatele lansării. Și te pot induce în eroare, crezând că produsul, oferta sau copy-ul sunt de vină. 

 

De asta, înainte să dai drumul la înscrieri, nu strică să arunci încă un ochi să verifici totul. Poate chiar mai iei pe cineva din echipa clientului să testeze cu tine. 

 

Vor mai fi persoane din comunitate care îți vor scrie că nu merge ceva anume. Dar e mai bine să previi asta, decât să te bazezi că te vor avertiza alții. 

 

Dacă ai nevoie de ajutor sub formă de consultanță pe partea de copy sau sugestii de îmbunătățit o pagină de vânzare, mă găsești aici: 

 

https://361va7hc15p.typeform.com/consultanta  

 

Elena Petriuc 

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *